supergreg Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Ladies & Gents, P.g.a fraktpriser og andre komponeneter og sånt er det mest hensiktsmessig for meg å bestille kjøleren til mitt framtidige Socket A-oppsett, hos Komplett. Det mest attraktive de har, mitt begrensede budsjett tatt i betraktning, ser ut til være denne kjøleren. Så, er den noe bra? Jeg har tenkt å kjøpe en xp2400-m, 35w og i hvertfall klokke den opp til 2.4GHz Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Da ville jeg heller valgt en Volcano 12 så kan du justere hasigheten på vifta selv. Selve ribba er den samme, bare vifta som er forskjellig Lenke til kommentar
freezeface Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Ja, den er bra.. Kjøler min xp-m2400 ok til xp3000 med en papst 12db vifte, dønn stabil.. Hvis du skal opp i 2400mhz så bør du nok beholde den orginale vifta som ikke er helt "silent".. Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg har den, og den kjøler min 2500+ helt fint. ligger på ca 48 grader med viften skrudd ned til 1600rpm. Den bråker mer enn de påstår da. Men jeg bruker fortsatt originalviften, skal vel bytte den ut en gang i fremtiden. Med viften på maks bråker den altfor mye for min del, så sørg for å kjøpe en vifteregulerer. zalman fanmate funker bra hvis en har dårlig råd. koster bare 40kr eller noe tror jeg. Kvaliteten på selveribben er bra, litt dårlig finish på overflaten, men med litt goop går det bra. Totalt sett så er jeg fornøyd med kjøpet, den kjøler godt nok for meg og kan være stille hvis jeg vil at den skal være det. Men det finnes to versjoner kjøleren. en med vanlig vifte og en med en Panaflo vifte. versjonen med panafloviften er den stilleste, og jeg tror det bare er microplex som selger den i norge. men du kan jo høre med komplett. mer info om forskjellene på viftene finner du på thermaltake sine sider. håper det hjalp noe. Lenke til kommentar
supergreg Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Jeg skulle kanskje bemerka at jeg ikke er særlig glad i cpu-viftestøy :/ På mitt forrige AMD-oppsett hadde jeg en Taisol som etter sigende leverte 32db. Jeg vil ikke ha noe som støyer mer enn det, helst noe som støyer mindre. Hva med Zalman-kjølerne (eller for den saks skyld alle, alle kjølerne) Komplett har? link til alle kompletts kjølere Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Kan ikke anbefale andre vifter en Zalmankjøleren der.. Den er virkelig god da. Holdt min gamle A64 3000+ @ 30 grader idle, laveste justering på vifta og med ca 20 grader i rommet... Er vel den beste luftkjøleren komplett har! Lenke til kommentar
supergreg Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Jeg hadde tenkt å kjøpe et Abit NF7-S hovedkort, og det ser ikke ut til at det er kompatibelt med Zalman-kjøleren Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Da ville jeg heller valgt en Volcano 12 så kan du justere hasigheten på vifta selv. Selve ribba er den samme, bare vifta som er forskjellig Ribba er forskjellig fra Silent Boost på Volcano 12... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå