Fuel Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Topic snakker vel for seg selv. Endret 30. august 2004 av Fuel Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 der du velger hvilket security level du skal ha er det et valg som heter OFF. altså der du velger mellom: low, medium, high, custum osv... Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 (endret) på interent exploere eller er det ett helt eget program til firewall'en? Endret 30. august 2004 av Fuel Lenke til kommentar
KAS Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 "To access the Firewall functions you simply double click on the "nVIDIA Web-based Interface" icon on your desktop, or in the programs menu and that will bring up the above window. nVIDIA has organized their Network Access Manager into three different categories; Ethernet, Firewall and Administration. " Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Eg får ikke innstalert Network Access Manager, den stoper under instalasjonenefordi det er noe feil arbeidsgruppen min. Har prøvd og lagt til nettverket på nytt 3 ganger nå, men får samme feilen , prøvd med flere arbeidgruppe navn. Problemet er at firwallen er på selv om eg ikke har lagt inn programmet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå