Alt-Ctrl Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Begge kortene er uansett mye bedre enn mitt gamle geforce 4 :!: Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) Begge kortene er så og si like bra... Opp til den enkelte å velge.... Jeg har mest sansen for ATI, men denne gangen ble det å teste ut nVidia... Kan ikke si jeg angrer, men det hadde jeg sikkert ikke gjort om jeg hadde valgt x800pro/xt heller... Meget bra kjøp begge to... Tviler på at det er mange som er uenig med meg visst jeg sier at denne ''runden'' endte uavgjort... Endret 3. september 2004 av Prebo Lenke til kommentar
TDK Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Begge kortene er så og si like bra HELT enig! Jeg har også hatt mest sansen for ATI, men denne gangen valgte jeg et 6800GT. Utrolig fornøyd med det... Og jeg hadde sikkert hvert like fornøyd om jeg hadde valgt X800XT PE.... Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Valget mitt falt igjen på ATI Radeon X800 Pro. Synes det skjermkortet er helt supert. Kan kjøre FarCry i 1280x1024 4xAA+8xAF med alle andre innstillinger på maks + VSync på. Har også kjørt FarCry med 6xAA, og det har gått bra, men for å få maks spillytelse/kvalitet satte jeg ned til 4xAA. Valgte X800 Pro siden jeg var så fornøyd med Radeon 9700 Pro (som jeg fortsatt bruker i en annen maskin). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå