Gjesp Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hjelp! PDA-en min er full, og jeg må utvide. Er det noen som har erfaring med forskjellige merker av SD-minne for PDA? Er det stor forskjell på kvaliteten fra merke til merke? Er det noen som har erfaring med SD-minne fra SANDISK? Lenke til kommentar
Jolle99 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) til pda'en vil jeg vel egentlig ikke si det er noen stor kvalitetsforskjell på SD-minnet. Personlig ville jeg gått for Twinmosen som er absolutt billigst 1100,- for 1Gig. Twinmos er billig og yter svært godt Sandisk sier dem har høyest overføringshastighet, men siden PDA'en ikke greier å utnytte hele hastigheten er de andre vell så bra. Hastighetsforskjellen er også minimal på under 10% uansett. 9.5mb/s for Twinmos SD 10mb/s for SanDisk SD. [MMC kort har bare rundt 2.5mb/s] Endret 30. august 2004 av Jolle99 Lenke til kommentar
jap Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hei!! Jeg vil Gjerne vite hvor jeg får kjøpt TWINMOS 1 Gb Brikke til 1100,- Takk mvh Jap_ Lenke til kommentar
Gjesp Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Det gis 5 års garanti på SANDISK-minne. (=kvalitetstegn?) Er det på samme måte garanti på TWINMOS? Lenke til kommentar
Jolle99 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Det gis 5 års garanti på SANDISK-minne.(=kvalitetstegn?) Er det på samme måte garanti på TWINMOS? Se prisguide på amobil.no: Prisguide 1gig SD-minne Den billigste nå er faktsik Sandisk.. SanDisk til 1020,- hpx.no Lenke til kommentar
Gjesp Skrevet 10. september 2004 Forfatter Del Skrevet 10. september 2004 okay Linken var til SANDISK. Jeg fant ut likevel at det var 2 års garanti på TWINMOS. Måtte bla litt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå