Joachim_F Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Nå er det nyeste lastebilspillet i 18 Wheels of Steel-serien klart, og i den anledning har Valusoft lansert en tidsbegrenset fullversjon på nettet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
xstian Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 grgrgrgr faem ta valusoft og tidsbegrensningen deres gr gr gr det er alt for lite tid!!! gåddæm samma skiten med construction destruction... gr gr gr Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Ohh, ble litt hekta. Får bla opp lommeboka. Skulle gjerne vært en time eller to til slik at du får vite om du blir lei hele opplegget etterhvert, eller om det fortsetter å underholde! Lenke til kommentar
genesis Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hvordan kan jeg på billigest/enklest måte ende opp med en kopi av dette i hånden? Vil ikke begynnet meg av det de"kjøp cd koden" greiene. Må være original. I hvilket land selges det? Det selges ikke på play.com, og jeg fant det ikke på amazon.com noen hint? og dette "Rig & Roll", når kommer det? blir det mer realisme? mer vei? bedre grafikk? Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Du kan prøve deg på følgende steder: Amazon UK GameStop Amazon har nok den beste prisen. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Jeg tror spillet på Amazon er et eldre spill i serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg