Gå til innhold

Lære å lage hjemmesider

Anbefalte innlegg

Skal forsøke meg på å lage en hjemmeside. Har gjort dette før, men da med frames. Så vidt jeg skjønner er dette "ut" i våre dager, da det finnes mere elegante løsninger for menyer osv. Jeg har fått tak i FrontPage 2003, og da lurer jeg på; Hvor kan jeg få kjøpt bøker som på en relativt grundig, men likevel lettfattet måte beskriver hvordan jeg steg for steg oppretter en hjemmeside, som lever opp til "dagens standarder"?

Og ja; Jeg vet at FrontPage er bannlyst blandt forumets brukere. Men jeg gidder ikke bruke tid på å lære meg knotete programmer, men heller bruke tiden på å lære meg god webutvikling. Office-programmene er jo kjent for Ola Nordmann fra før, og er greie å bruke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil ikke karaktrisere det du sannsynligvis mener (Dreamweaver i hovedsak) er noe knotete program i det hele tatt. Det er faktisk utrolig praktisk og mye mer bedre enn frontpage. Men ja ja

Lær deg html og css skikkelig før du giver deg i kast med WYSIWYG editor, slik at du kan forbedre koden, siden frontpage driver vanligvis å forverre koden ( I hvertfall i tidligere versjoner av min erfaring)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...