int20h Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Problemer med AMD64 og SP2 Windows XP Service Pack 2 ser ikke ut til å fungere helt knirkefritt med hverken Athlon 64 eller Opteron. I verste fall fører problemet til øyeblikkelig omstart av maskinen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 typisk M$ kvalitet det der Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Tid for en liten spøk : SP2 : Serious Trouble Too :!: Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 og ei bomba slo ned...M$ er jo knappt kompatibelt med noe. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg synes MS driter seg mer og mer ut for tida.... Etter å ha utsatt SP2 så lenge, kommer den med såpass mange grove feil . Hva er det de har brukt all tida på? Stappe inn mer spionvare og "brukervennlighet" á la "du veit ikke hva du vil gjøre med din egen maskin"? Markedet må jo merkbart snart begynne å miste respekt for dette firmaet Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) EDIT:(forrige inlegget ble meningsløst etter at jeg leste mere) Enda en "ikke sak", dårlig programmering fra tredjepart og microsoft får skylden... Endret 30. august 2004 av Civilix Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) amd har vel hatt slike problemer før så alt kan vel ikke ms klandres for beviser vel at amd ikke alltid er kompatibel med windows men dumt at ms ikke tester dette skikkelig før dem sender det ut Endret 30. august 2004 av Joggi Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Litt bedre svar nå joggi, tar til bake min noe krasse kommentar... /Cyrus Endret 31. august 2004 av Cyrus Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 og ei bomba slo ned...M$ er jo knappt kompatibelt med noe. Jeg vet ikke hvem som er dine kilder når du skriver dette, men om du kan nevne et OS/Selskap som har bredere støtte for maskinvare/programvare så gi meg gjerne beskjed Dessuten så vil jeg gjerne spørre dere som skriver "typisk M$", hva mener dere med det? Er det typisk at MS gjør slike brølere? hvis ja, så gi meg en link eller saker der det samme har skjedd før. Jeg kan nemlig ikke huske at de har gjort denne "typiske" feilen før. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Nå er vel ikke dette noen stor sak, det var vel en enkel oppskrift på hvordan man kunne unngå problemer. Og MS kommer sikkert med en snarlig løsning. Når det er sagt var det vel noe kompatibilitets problemer med enkelte K5 modeller og Win95, men om det var AMDs eller MS sin feil aner jeg ikke. Forøvrig er jeg enig med iceraven, MS tilbyr god kompatibiltet gjennom egne og 3dje partsdrivere til det aller meste av HW. Endret 30. august 2004 av kindings Lenke til kommentar
punar Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg synes det er en dårlig skrevet artikkel. Klikker man seg inn på informasjonen fra MS om problemet kommer det jo klart frem at det er Mpegport.sys-driveren som er problemet, og den driveren er laget av tredjepart. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Tid for en liten spøk : SP2 : Serious Trouble Too :!: tulling... tror du mener "Serious Problems 2" Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 og ei bomba slo ned...M$ er jo knappt kompatibelt med noe. Jeg vet ikke hvem som er dine kilder når du skriver dette, men om du kan nevne et OS/Selskap som har bredere støtte for maskinvare/programvare så gi meg gjerne beskjed Strengt tatt så er det ikke OS'et som støtter programmvaren, men programmvaren som støtter OS'et da Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Er nok typiskt at det måtte komme en tulling å spørre om dette, men har SP2 blitt sluppet til Windows XP - Norsk version? Jeg har nå skjekket Update sidene til Windows hver eneste dag siden 25 aug. men ingenting å finne Lenke til kommentar
albe Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Oppgraderte til SP2 igår på en athlon 64. Itteno trøbbel. Men så var det en helt nyinstallert xp da...... Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Oppgraderte til SP2 igår på en athlon 64. Itteno trøbbel.Men så var det en helt nyinstallert xp da...... ...og det var norsk versjon? ... Hvor lastet du det ned fra da? URL Lenke til kommentar
albe Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Nei. Engelsk. Jeg orker ikke jobbe på software med teite oversettelser. Eller engelske applikasjoner med dialogbokser på engelsk med norske Ja/nei-knapper. Jeg bruker Engelsk XP, og har ikke hørt at norsk sp2 har kommet ennå. Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Nå ville nok denne feilen også oppstå på intel's EM64T prosessorer... Ikke at det bryr meg, men det er faktisk ikke bare Athlon64 og Opteron den vil feile på.. også intel's 64/32-bits hybrid... Dvs at overskriften skulle vært endret.. Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Slikt slipper man når man har Intel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå