Gå til innhold

PCbutikken.com er svindlere


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte hk, og ram av dem som var ødelagt, sende da de tilbake til dem, De sa det tok ca 2 uker for dem til å sjekke det og da skulle jeg få pengene tilbake, men neida hørte aldri noe fra dem, så når jeg skal ringe dem,da har de ikke tlf bare mail. Mailer dem da, de sier de har hatt innbrudd og må få orden på regnskapet først! Ok sier jeg , mnd senere mailer jeg dem igjen og sier nå må noe skje! De svarer ikke meg en gang! Dette er SVINDEL og det er lusne 1800 kr, og det gidder de ikke tilbakebetale meg en gang! Verste nettbutikk jeg har handlet i, og oppfordrer alle til å styre unna! Men jeg skulle gjerne hatt litt hjelp om hvordan jeg burde gå frem med dette! Vil jo ha pengene mine! Blir så jævla forbanna! De bare gir faen i meg! Er det noen her som kan fortelle meg hva jeg burde gjøre?`???? OG jeg håper at HARDWARE.no Kan sette på førstesiden sin at ede må styre unna pcbutikken.com :thumbdown::thumbdown::hrm:

 

Edit by jokki: fjernet capslocken din i topic

Endret av jokki
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja kanskje dere har positive erfaringer med dem , men når de ikke svarer på mailene mine en gang da syntes jeg det lukter svindel er dere ikke enig?? og jeg lurer på hva jeg skal gjøre til å få tilbake pengene mine !!! Seriøst det er 1800 kr det er snakk om, men allikevel velger de å ikke ordne opp ! Hva kaller man dette da? Og det med at det ikke er mulig å ringe dem sier jo sitt! HERREGUD

Lenke til kommentar

Ta vare på alle mottatte og sendte mail(, kvitteringer,pakkelapp på retur,returforespørselen og evt annen korrespodanse) fra dem og skriv dem ut på papir Kontakt deretter forbrukerrådet med all dokumentasjon og hør med dem hvordan saken din står i forhold til gjeldende forbrukerrettigheter.

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar

Skulle bestille en CPU kjøller derfra en gang. Den var ikke på lager, men skulle komme om ikke lenge, jeg vetet langt over en og en halv månder. Det kom vel en 3-4 lagerutsettelser. Dette er det jeg kaller dårlig service.

 

Bestillte fra Microplex, to dager etter lå pakken fra Microplex på postkontoret.

Endret av chrisege
Lenke til kommentar
Skulle bestille en CPU kjøller derfra en gang. Den var ikke på lager, men skulle komme om ikke lenge, jeg vetet langt over en og en halv månder. Det kom vel en 3-4 lagerutsettelser. Dette er det jeg kaller dårlig service.

 

Bestillte fra Microplex, to dager etter lå pakken fra Microplex på postkontoret.

Det er jo ikke butikken sin feil om de ikke får varene...

Lenke til kommentar

ok seriøst, jeg har ikke tatt noen dårlig tone til dem før de ikke svarte meg, da ga heller ingen tid for når ca jeg skulle få pengene, at noen faktisk fremdeles beskytter dem skjønner ikke jeg, jeg er student og trenger de pengene seriøst, har sagt det til dem og det bryr ikke de seg om, og det med at de sier de er blitt ranet og at det er derfor jeg må vente, men hvorfor kan ellers butikken fungere da?? Dårlig service!

Lenke til kommentar

ok nå har de endelig svart meg og sier at de skal betale denne uken, puh sier jeg og trekker det jeg sa om pcbutikken. håper da at de ordner opp denne gang da! Kommer tilbake så snart jeg vet mere! De har eller vist god service, bare dette med pengene mine, som jeg virkelig trenger! Vi for se hva de gjør!

Lenke til kommentar

Hei alle sammen.

 

Vi skal prøve å forsvare oss så godt vi kan i denne saken, for den er ikke så gal som det ser ut til.

Saken er det at helgen 9 - 11 juli så hadde vi innbrudd i butikken vår, alt ble stjålet fra oss, inkl. regnskap og backuper til dette.

 

Som sikkert de fleste vet så må alt man gjør i et firma så lenge det handler om penger bokføres i et system. Dette har ikke vi kunnet gjort på nesten 2 mnd nå, pga regnskapet vårt har vært nede etter innbruddet.

 

Vi har sittet å måtte legge inn 2 års regnskap for hånd, og dette har tatt tid kan jeg love dere, men nå er vi snart ved veis ende og da vil de som har noe innestående få dette igjen.

 

Vi ser nå denne saken ute av verden. Kunde er kontaktet på mail og vi regner med at dette ordner seg.

 

Mvh

Pcbutikken.com

Lenke til kommentar
ok nå har de endelig svart meg og sier at de skal betale denne uken, puh sier jeg og trekker det jeg sa om pcbutikken. håper da at de ordner opp denne gang da! Kommer tilbake så snart jeg vet mere! De har eller vist god service, bare dette med pengene mine, som jeg virkelig trenger! Vi for se hva de gjør!

kan lønne seg å lage en post her ja, for å få fortgang i sakene... :whistle:

Lenke til kommentar

Vel, det kan lønne seg å lage en post her, men det er også en fordel å holde en rimelig tone! Jeg så innlegget til Qaracuck rett etter det ble skrevet og kunne tatt en telefon for å prøve å hjelpe ham, men ettersom tonen i innlegget er forbeholdt en 8-årings så valgte jeg å la være.

 

Lær deg å roe deg ned før du skriver. Det vil bare hjelpe deg fremover.

Endret av Revenant
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...