Nimzo Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Første som PM'er meg får invite. Tilbudet gjelder i 10 min fra NÅ. edit: der forsvant den til sycrob. Endret 23. desember 2004 av Nimzo Lenke til kommentar
captzalo Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 8 igjen. Send fornavn, etternavn og mailadresse, så sender jeg invites. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg har seks. PM meg med navn, etternavn og mail. Lenke til kommentar
basip Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Har 10 invites liggende. PM med navn og adr, så kommer nok en din vei Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Skulle gjerne hatt gratis gmail jeg også. Fikk invite for noen måneder siden, men dum som jeg var, visste jeg ikke at det var tidsbegrensning på noen uker Hvor får dere dem ifra? Hvis det er noen som har noen igjen, sier jeg ikke nei til en jeg altså. Er bare å si ifra her, i en pm eller mail. God Jul Etter at man har registrert seg som Gmail bruker får en (kanskje) noen invites. Det er ikke alle som får. Hadde du giddet å lest en post de siste 116 sidene så hadde du sett at de færreste her gidder å "jobbe" for at folk skal få invitasjonene (les: sende en PM til deg med invitasjon) du må desverre sende en PM til en som tilbyr. Da får du nok en invitasjon rimelig kvikt. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 yay.. etter noen månder fikk jeg 6 nye Lenke til kommentar
viranth Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Alle tatt, kommer flere siden. Endret 23. desember 2004 av viranth Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Heisan!! Hva er egentlig G-mail? Har ikke hørt om det før PS: Jeg tok nr. 9 Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Heisan!! Hva er egentlig G-mail? Har ikke hørt om det før PS: Jeg tok nr. 9 Mail account.. 1 gb gratis mail Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Heisan!! Hva er egentlig G-mail? Har ikke hørt om det før PS: Jeg tok nr. 9 Mail account.. 1 gb gratis mail 1 gb mail? Er det noe av det samme som "web-hotell", eller hva? Hva kan det brukes til (1 gb)?? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Heisan!! Hva er egentlig G-mail? Har ikke hørt om det før PS: Jeg tok nr. 9 Mail account.. 1 gb gratis mail 1 gb mail? Er det noe av det samme som "web-hotell", eller hva? Hva kan det brukes til (1 gb)?? Sende jævlig mye mail ! Lenke til kommentar
x-ray-cat Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Skulle gjerne hatt gratis gmail jeg også. Fikk invite for noen måneder siden, men dum som jeg var, visste jeg ikke at det var tidsbegrensning på noen uker Hvor får dere dem ifra? Hvis det er noen som har noen igjen, sier jeg ikke nei til en jeg altså. Er bare å si ifra her, i en pm eller mail. God Jul Etter at man har registrert seg som Gmail bruker får en (kanskje) noen invites. Det er ikke alle som får. Hadde du giddet å lest en post de siste 116 sidene så hadde du sett at de færreste her gidder å "jobbe" for at folk skal få invitasjonene (les: sende en PM til deg med invitasjon) du må desverre sende en PM til en som tilbyr. Da får du nok en invitasjon rimelig kvikt. Ja. Gorde også det. SPurte bare siden jeg trodde hadde invitene gikk veldig fort, og at de som annonserte ikke hadde igjen. (Men ja, kunne jo egentlig tenkt meg frem til at det var lett å få tak i en invite når tråden er så lang som den er, jeg leste bare den siste siden med poster) Lenke til kommentar
viranth Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Tatt Tatt Tatt Tatt En til hver, ha det gøy. Endret 31. desember 2004 av viranth Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg har 10, bare å sende pm.. Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jeg har også fått 4 stykker nå Men når jeg trykker på "Invite 4 friends to Gmail" skjer det ingenting Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 *sigh* Ny ladning Var akkurat gått tom, har fått 14 til Send PM med navn og epost adresse V Lenke til kommentar
iacob Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 noen som skjønner hvorofr noen får invites og andre ikke? Jeg har nettopp fått mine første fire, nei seks var det visst nå. iacob Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Noen flere enn meg som har problemer med å invite folk? når jeg trykker på linken kommer det ingen reaksjon Har testet i både IE og FF.. Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Noen flere enn meg som har problemer med å invite folk? når jeg trykker på linken kommer det ingen reaksjon Har testet i både IE og FF.. Akkurat det samme skjer hos meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg