Gå til innhold

The moonbox (XPC)


Gjest Slettet+9018234

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Biltema - av svensk opprinnelse? Aldri hørt om.

Faktiskt från min hemstad Linköping (där mordet på pojken och damen just skedde). Biltema startade i en bitteliten källare i ett vanligt hyreshus (min far var där ett par gånger). Huvudkontoret är fortfarande där, en kompis till mig ritar alla illustrationer (en mycket känd konstnär som ingen har hört talas om med andra ord!).

 

Appråpå Biltema... du skulle skaffa lite krympplast till dina kablar (nu när man kan se in!).

 

//LD

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+9018234
Biltema - av svensk opprinnelse? Aldri hørt om.

Faktiskt från min hemstad Linköping (där mordet på pojken och damen just skedde). Biltema startade i en bitteliten källare i ett vanligt hyreshus (min far var där ett par gånger). Huvudkontoret är fortfarande där, en kompis till mig ritar alla illustrationer (en mycket känd konstnär som ingen har hört talas om med andra ord!).

 

Appråpå Biltema... du skulle skaffa lite krympplast till dina kablar (nu när man kan se in!).

 

//LD

Nice, da vet jeg opprinnelsen til BilTema. Ingen skal komme å si at man kun lærer datakunnskaper på disse forumene. Forøvrig krympestrømper? Joda, det skal nok ordnes, sålenge de har det på biltema og kan skaffes for en billig penge. Må tenke økonomisk hele tiden, bare se på ellos-pakkestroppene som ble brukt som vinduslister - economyclass :]

 

Har forøvrig eksamener å lese på så ting har stagnert akkurat nå. Blir tatt opp igjen når de er ferdige. Mest sannsynlig i juletider.

 

Du mener sånn her?

hehe.

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+9018234

Ville bare hive inn en rask info om at det blåe pulserende lyset skal fikses og settes på plass!

 

PC'en er ferdig i seg selv, men ikke helt komplett. Fikk forøvrig svart dvd+rw brenner i jula, så slipper å stealthe min gamle hvite (se bildene). Yay!

 

Ha en fortsatt god jul alle saman.

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...