kengdal Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg har et digitalt kamera av typen sony. Når jeg putter inn usb kabelen kommer det en blåskjerm og pc'en reseter seg. 'Når jeg slår på pc'en i gjenn og kablen sitter i funker det greit, men har jeg ikke kabelen i når jeg starter pc'en, får jeg den samme feilen så fort jeg setter i kabelen i gjenn. Andre usb enheter fungerer, hva kan være galt? MVH Kengdal Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg har et digitalt kamera av typen sony.Når jeg putter inn usb kabelen kommer det en blåskjerm og pc'en reseter seg. 'Når jeg slår på pc'en i gjenn og kablen sitter i funker det greit, men har jeg ikke kabelen i når jeg starter pc'en, får jeg den samme feilen så fort jeg setter i kabelen i gjenn. Andre usb enheter fungerer, hva kan være galt? MVH Kengdal Da er det vel sikkert mest sannsynlig en feil på kameraet skulle en tro? Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 har testet det på en annen pc og der funket det!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå