Axefjord Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Beholder dere oversikten over spill som er kommet ut i tidligere måneder? (dvs. slik at jeg i oktober kan se hvilke spill som kom ut i august og september?) Kjempebra oversikt Tusen takk! Lenke til kommentar
genesis Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Er det bare meg eller mangler det halo2@pc release? Lenke til kommentar
TST Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 Er det bare meg eller mangler det halo2@pc release? Halo 2 er ikke bekreftet som noen tittel på PC enda. Vi lister ikke datoer basert på spekulasjoner og rykter. Beholder dere oversikten over spill som er kommet ut i tidligere måneder? (dvs. slik at jeg i oktober kan se hvilke spill som kom ut i august og september?) Akkurat nå viser listen kun hva som kommer i dag, og fremover i tid. Men vi vil i fremtiden tilby en løsning der brukeren også kan titte på måneder som er passert. Man kan se litt tilbake i tid nå også. Ikke så langt riktignok. Ved å velge "September 2004" vises fra og med 1. september. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg