TST Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Gamer.no har i lang tid presentert utgivelsesdatoer for de ulike spillene i produktinfoen til spillet. Nå har vi endelig gjort disse datoene tilgjengelige i en komplett oversikt, slik at du til en hver tid kan se hva som er på vei til norske butikker. Les artikkelen her Lenke til kommentar
genesis Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 dette er det lenge siden jeg foreslo, endelig fattet til fornuft Hvis vi finner utgivelsesdatoer, som er bekreftet. Kan vi bare sende info og kilden(e) til dere for å få spillet opp på listen? Nå mangeler det bare skikkelig oversikt på spillenes omtaler og produktsider Lenke til kommentar
TST Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Vi har alltid hatt lyst til å lage en slik liste, men vi har begrensede ressurser og forsøker å få til veldig mye med veldig få personer her i Gamer.no. Denne listen har mange forbedringspotensialer, og dette er den første versjonen. Likevel anså vi den god nok for offentliggjøring nå. :-) Send gjerne info om norske datoer (med kilde!) til meg ([email protected]) hvis dere kommer over endringer eller bekreftelser. Produktside med omtale får du ved å klikke på spillets navn i denne utgivelseslisten. Spill som lanseres på flere plattformer er slått sammen. Da kan du klikke på enkeltplattformen for å nå frem til produktsiden. Der finner dere også en omtale, hvis vi har publisert noen omtale av produktet. Men vi vil naturligvis forsøke å implementere den type informasjon på en bedre måte i fremtiden. :-) Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Nå har vi endelig gjort disse datoene tilgjengelige i en komplett oversikt, slik at du til en hver tid kan se hva som er på vei til norske butikker. Flott tiltak! Gamer.no bekrefter stadig sin ledende "posisjon i spillnorge"! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 dette er noko av det beste som har hendt på gamer.no på lenge. kanskje vi endeleg kan få slutt på når kommer [sett inn valgfritt spel som ein eller annan kan glede seg til] trådane Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Vil bare si tusen hjertelig takk, da denne listen er til STOR hjelp for meg som spillansvarlig på jobben, kompletterer bra informasjonen jeg får fra leverandør/importør! tothegame har ikke alltid vært helt nøyaktig. Stå på videre Lenke til kommentar
whom Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Deilig med denne fine oversikten Lurer bare på. Hvor får dere releasedatene fra? Lenke til kommentar
TST Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Hvor får dere releasedatene fra? Datoene henter vi fra releaselistene til norske utgivere og distributører. kanskje vi endeleg kan få slutt på når kommer [sett inn valgfritt spel som ein eller annan kan glede seg til] trådane Tviler på at det blir slutt på de trådene. Det er alltid folk som ikke orker å bruke mer enn to sekunder av sin tid på å finne en dato. Men dere kan imidlertid forsøke å markedsføre denne listen (i tillegg til produktsidene våre), når dere svarer på slike spørsmål. :-) Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 OFFTOPIC Noen som vet når review av musemattene kommer? Lenke til kommentar
TST Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Noen som vet når review av musemattene kommer? Det var veldig off-topic. Fint hvis resten av tråden fokuserer på utgivelseslisten, og ikke alt mulig annet. :-) Testen av musmattene kommer i løpet av uka. Mer info her: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=288781 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 bra jobb gamer.no, jeg kommer definitivt til å bruke listen i tiden fremover. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Utrolig bra! Den der har jeg ønsket meg lenge! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 ein ting eg savna var moglegheiten til å sortere spel etter sjanger. Lenke til kommentar
alos Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 følte bare at jeg måtte slenge meg på skryten for denne listen. Den er rett og slett genial! Slipper å surfe vettet av meg bare for å finne ut når spillene kommer.. Takker og bukker!! Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 ein ting eg savna var moglegheiten til å sortere spel etter sjanger. Det kommer :-) Tusen takk for all skryt! Vi har jobbet knallhardt med denne listen, og blir veldig glade for at den blir så godt mottatt, til tross for at den ikke er 100% ferdigutviklet. Det varmer, og ikke minst motiverer til videre arbeid! :-) Lenke til kommentar
T3D Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Den er ikke bra men JÆVLIG bra Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 var det ikke dette dere ikke kom til å ha her på gamer.no da? Husker noen kommentarer fra diverse personer for en god stund siden.... Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 ' date='11/09/2004 : 16:52'] var det ikke dette dere ikke kom til å ha her på gamer.no da? Du har selvsagt helt rett. Dette kommer vi ikke til å ha på Gamer.no. Skal fjerne det med det samme.. Eller kanskje ikke. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 men husker bare at dette har vært spurt om veeeeeeeeeldig mange ganger... og da har det vært helt uaktuelt siden det er så mange andre sider som hadde det... Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 ' date='12/09/2004 : 13:46'] men husker bare at dette har vært spurt om veeeeeeeeeldig mange ganger... og da har det vært helt uaktuelt siden det er så mange andre sider som hadde det... Du har faktisk rett. Vi hadde egentlig ikke planer om en veldig omfattende utgivelsesliste, men tok steget fullt ut likevel. Grunnen er enkel: Vi begynte å få veldig mange forespørsler på når spill kommer, både på e-post og på forumet, og så også at det var mangel på skikkelig oppdaterte oversikter for norske datoer. Det er ekstremt mye jobb å holde en slik liste oppdatert, men vi syns det var verdt det likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg