Botten88 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Kanskje dette er et dumt spørsmål, men jeg er litt nysgjerrig på de som har MP3-spiller på mobilen sin, hvilken musikk/sanger dere har? Selv har jeg en Nokia 6230 med 128 MMC-kort (Har bestilt 256 MMC for å få mer plass til musikk) og der har jeg 24 sanger. Mest ny musikk, slik som de spiller på NRJ: Houston - I Like That Safri Duo - Rise The Prodigy - Girls Fat Joe - Lean Back Safri Duo - Higher Love Royal Gigolos - California Dreaming The Underdog Project - Saturday Night JJ Cool J - Headsprumg Freeloader - Two Become One Estelle - 1980 Safri Duo - Trance Nation 2003 Teddybears Stholm - Hey Boy Dhani - Girl Talk Janet Jackson - All Night O-Zone - Despre Tine The Underdog Project - Miami Beyonce - Naughty Girl Twista - Sunshine Shapeshifters - Lola's Theme Tess - The Second Sleep Da Buzz - Dangerous Melody Club - Take My Away Alcazar - Physical 3 Of A Kind - Babycakes Endret 30. august 2004 av Botten88 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 bah kan vel skrive en kjapp liste. siemens sx1 og 256mb mmc. sigur ros ------------ track 3 track 4 track 6 track 8 agaetis byrjun tool ----- aenema eulogy led zeppelin --------------- tangerin battle of evermore kashmir smashing pumpkins ------------------- today thru the eyes of ruby radiohead ---------------- karma police street spirit tom mcrae ------------- walking2hawai mermaid blues velvet revolver ----------------- headspace fall to pieces muse ------------- bliss stockholm syndrome unintended the cure ---------- burn jeff buckley ----------- halleluja pearl jam ----------- no way guns `n roses --------------- sympathy for the devil paradice city Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Gehenna Satyricon Mysticum Entwine Lenke til kommentar
Blax Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Er det bare og laste inn musikk fra datan inn på mobiln med 6230?Skal kjøpe meg i morgen Lenke til kommentar
monstar Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Er det bare og laste inn musikk fra datan inn på mobiln med 6230? Ja, det er bare å legge inn musikk på 6230. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 må vell ha ledning eller bluetooth e.l? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 må vell ha ledning eller bluetooth e.l? Ja. Eller laste ned sangen direkte på telefonen - men det kan fort bli en dyr affære! Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Foreløpig kan bruker jeg bare 32 mb minnekortet. Har et 256 mb liggende å vente, men jeg har ikke minnekortleser... Dette er låtene jeg ahr på kortet nå: BK - Revolution (Dj Energy Remix) Damasterplan - Shortda Dj Prince & Justin K - Go Dj Tiësto - The Anthem E-Craig - Drumbeats Storm - Stormanimal Sabla bra låter alle sammen Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 p800+128mb ms duo: Dire straits Sultans of swing Plenty Red Hot Chili Peppers sanger Avantasia - Farewell Avantasia - Neverland En del gode Rammstein låter ++ Har satt ned bitrate'n da dette ikke gjør noe særlig for meg. Går an å høre på det uansett Lenke til kommentar
eblth Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) O-Zone - Dragostea Din Tei, Despre Tine Phantom Planet - California Beverly Hills 90210 theme Kara's Flowers - Soap Disco Nancy Sinatra - Bang bang (you shot me down) råkule sangen fra Kill Bill vol. 1 Sommersangene mine er ennå ikke ryddet unna! Endret 30. august 2004 av Mr.fungus Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg har en K700i, og som kjent, har den bare 42mb minne. Det blir fort lite når den skal fungere som en mp3 spiller. Men jeg har en vanlig mp3 spiller som jeg bruker så det er ikke noe problem. Jeg bare har noen sanger der for å bruke som ringetone og alarmtone. Petey Pablo - Did U Miss Me Joe Budden feat. Fabolous - Fire (Remix) (Alarmtone) D12 - Keep Talking Immortal Technique - The Point Of No Return (Ringetone) Har ikke noe mer på mobilen siden jeg egentlig ikke trenger. Pluss at jeg vil ha plass til andre ting. Jeg har vel 25mb ledig etter de sangene, så det er vel bra nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå