Zabre777 Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Hei Hvor kan jeg kjøpe slangenipler (til å feste slange på) til å bruke på vannblokker etc? Bør passe til 1/2" eller 3/8" slange.. Jeg fikk mekket noen nipler nå, men det ble dyrt og med dårlig gjennomstrømning. Jeg må nok borre opp innvendig (masse gods å "ta av"). Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 biltema har, men portoen er sinnsykt dyr: 179,- hvis du bor i nærheten, så kan du få litt penger av meg hvis du gidder å kjøpe for meg også :smile: Lenke til kommentar
Zabre777 Skrevet 5. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2002 Hei og takk for svaret Har ikke noen biltema i nærheten foreløpig.. Men det kommer vel en snart hvis ikke jeg tar feil. Har de noen nettside? Produktkatalog? Lenke til kommentar
eldorado2097 Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Du finner de på biltema.no Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 sjekk de gule sidene under maskindeler eller rørlegger. Messing nippler koster ca 18kr pr stykk på Tess. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå