Anathema Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Prøvde å få svar på prb her uten resultat. Derfor prøver jeg her. Noen som vet hva problemet er? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 uhm, en fordel å si hvilke drivere du har installert ++ før vi kan gi noe tilbakemeldinger. (Dette gikk ikke utifra profilen din eller tråden du viste til) mvh Sobient Lenke til kommentar
Josef Minde Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Har du oppdatert med de siste driverne fra ATI? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Jeg har Catalyst versjon 03.8. Vil det hjelpe å oppgradere driverne ? Lenke til kommentar
Josef Minde Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Ville anbefale sterkt å oppdatere, da jeg vet at ATI har fikset endel problemer med lignende spill. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Det som tas i bruk bak luken, som ikke tas i bruk inni båten, er blant annet pixel shader 1,4, eller noe slikt, på vannet. Du burde bruke nyere drivere til skjermkortet. Jeg er selv ganske sikker på at det er dette. 3,8 driverne ble vel utgitt før 9600xt kom på markdet. (?) De er anyways gamle...... Hvis dette ikke virker, burde du prøve et annet skjermkort. (for å være sikker på at det er skjermkortet) Har du morrowind oppdateringer installert? Endret 30. august 2004 av genesis Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Ok , takk for hjelpen folkens! Nå funker det å gå opp luka.. Men: Nå lagger det som bare fy! Lenke til kommentar
genesis Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Du skiftet drivere? Morrowind er ganske dårlig kodet. Derfor all hakkingen (laag=nettverk?). Det finnes bla. en "morrowind FPS optimizer", som skal optimalisere de forskjellige faktorene som fører til hakkingen. Slik at man får flyt i spillet. søk på google om det er av interesse Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Sjekk instillingene på de nye ATI driverne Jerix. Kan være noe der. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Prøver først av alt og re-instalere driverne. Så får vi se om det hjelper.. Edit: ja, skiftet drivere. Endret 30. august 2004 av Jerix Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Husk å få fjernet restene etter driverene skikkelig! Lenke til kommentar
OlafH Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Ok , takk for hjelpen folkens! Nå funker det å gå opp luka.. Men: Nå lagger det som bare fy! Morrowind belaster prosessor mye mer enn skjermkort etter min erfaring. Med min XP 2800 og et X800 kort merker jeg fint liten forskjell på om jeg har satt på all verden av AA etc. Gå ned på innstillingene for real time shadow og spillet går langt bedre. FPS optimizeren kan også varmt anbefales. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Sånn, da var alt i orden! takk igjen folks! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå