AMD-King Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hadde en IDE-kontroller som ikke ville fungere skikkelig en dag. Til denne var det koblet 4 WD disker på 160 gigs. 2 av diskene fungerer fint, 1 av diskene formaterte jeg da det ikke var noe kritisk på den. Den siste disken er det ikke skikkelig liv i enda. Jeg kan formatere den, men da mister jeg jo det som er innpå. Disken fungerer fint fysisk, men filsystemet har fått en knekk. Har prøvd med R-studio å finne data og gjenopprette dem, men til ingen nytte. Filene som blir gjenopprettet er korrupte og vil ikke fungere som de skal. Disken blir funnet av windows som en stasjon, men det er ikke mulighet til å se hva som er innpå. Checkdisk sier at hovedfiltabellen er ødelagt. Finnes det noen verktøy som kan reparere en hovedfiltabell eller andre tiltak? Lenke til kommentar
GOMP Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Gammel tråd, i know. Har fått samme problem. Hovedfiltabellen er ødelagt. Kommer ikke inn på stasjonen. Fins det et program som kan fikse dette? Lenke til kommentar
majorkira Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 1 diskscanning 2 formater og revocery med r studio evt bbruke gdisk eller partision magic tror det var noe tools der ps ikke skytt meg vis jeg tar feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå