Gå til innhold

Bilde tatt av Jack White / Rockefeller


willard

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Meget stillig bilde. Godt arbeid her. Får gjenspeilet en del av, i mangel av noe bedre ord, *stemningen* på konserten!

 

Goodie! Men, må vel ha brukt et brukbart kamera. Ikke så lett å få inn de på konserter vel?

Har stilt på levlene/kontrasten for å få det utrykket. Det er meget enkelt, du kan gjøre

det i Gimp om du ikke har utrolig mye penger å sløse på andre progam ;) ( http://gimp.org )

 

Til Trådstarter

Flott bilde. - Men det røde.. Hmm... ;) Det andre røde er jo i flott kontrast det også - du

trenger ikke den ekstra flekken der. - Vil si det er fullt lovlig å beskjære bilder på den

måten, det er langtifra tukling :)

 

På en annen side så har du hatt en virkelig flink lysmester til å lyssette bildet ditt ;) Var

stilig lyssatt må jeg si.

Lenke til kommentar
Bildet er faktisk nesten ikke tuklet med i det hele tatt. Tok bort en person bak orgelet som nesten allerede var borte, ellers så er det stilt litt på kontraster og lys.

Men alt i alt var jeg bare veldig heldig med alt..lyssetting osv...er veldig fornøyd med det bildet der :-)

Jeg mente ikke at det så tuklet ut. - Du skrev på foto.no at du ikke ville tukle for mye med

det, altså ikke ta vekk det røde oppe til venstre... Så jeg mente altså at du godt kunne

prøvd å tatt vekk dette, siden det ikke gir noe spesielt til bildet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...