willard Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 [url="http://www.foto.no/cgi-bin/bildekritikk/vis_bilde.cgi?id=130947&sort=ID&brukerid=0&kategori=18&hideThumbs=0&brukernivaa=0&lukketforum=0&offsett=0&foreningsid=&nomenus=&serieid=0"]http://www.foto.no/cgi-bin/bildekritikk/vi...enus=&serieid=0[/url] Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Hehe, det var stilig motiv! EDIT: Post 939 Endret 30. august 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Stilig bilde. Jeg tror også det hadde vært bedre uten det røde feltet på høyre side, men jeg skjønner også at du ikke har lyst til å jukse. Hvordan kom du bak scenen? Det er vel ikke så lett å få tatt bilder av konerter fra denne vinkelen? Lenke til kommentar
willard Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Bildet er tatt fra 2etasje på rockfeller, hvor jeg tok kamera mellom sprinklene på gjerdet og zoomet litt inn..har to tre til fra samme konsert hvor man får bedre inntrykk av hvor jeg stod Lenke til kommentar
QWERTY123123 Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Meget stillig bilde. Godt arbeid her. Får gjenspeilet en del av, i mangel av noe bedre ord, *stemningen* på konserten! Goodie! Men, må vel ha brukt et brukbart kamera. Ikke så lett å få inn de på konserter vel? Lenke til kommentar
willard Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Brukte ett lite kompakt Sony dig.kamera..har flere bilder fra samme konserten men liker dette best. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Meget stillig bilde. Godt arbeid her. Får gjenspeilet en del av, i mangel av noe bedre ord, *stemningen* på konserten! Goodie! Men, må vel ha brukt et brukbart kamera. Ikke så lett å få inn de på konserter vel? Har stilt på levlene/kontrasten for å få det utrykket. Det er meget enkelt, du kan gjøre det i Gimp om du ikke har utrolig mye penger å sløse på andre progam ( http://gimp.org ) Til Trådstarter Flott bilde. - Men det røde.. Hmm... Det andre røde er jo i flott kontrast det også - du trenger ikke den ekstra flekken der. - Vil si det er fullt lovlig å beskjære bilder på den måten, det er langtifra tukling På en annen side så har du hatt en virkelig flink lysmester til å lyssette bildet ditt Var stilig lyssatt må jeg si. Lenke til kommentar
willard Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Bildet er faktisk nesten ikke tuklet med i det hele tatt. Tok bort en person bak orgelet som nesten allerede var borte, ellers så er det stilt litt på kontraster og lys. Men alt i alt var jeg bare veldig heldig med alt..lyssetting osv...er veldig fornøyd med det bildet der :-) Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Bildet er faktisk nesten ikke tuklet med i det hele tatt. Tok bort en person bak orgelet som nesten allerede var borte, ellers så er det stilt litt på kontraster og lys.Men alt i alt var jeg bare veldig heldig med alt..lyssetting osv...er veldig fornøyd med det bildet der :-) Jeg mente ikke at det så tuklet ut. - Du skrev på foto.no at du ikke ville tukle for mye med det, altså ikke ta vekk det røde oppe til venstre... Så jeg mente altså at du godt kunne prøvd å tatt vekk dette, siden det ikke gir noe spesielt til bildet. Lenke til kommentar
willard Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Den er go` :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå