sablabra Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg har sett litt på www.it24.no nå, men er det sånn at jeg kan kjøpe deler også setter de den sammen til en bærbar pc for meg?? Jeg kan ikke finne noe om det på siden. Takker for svar Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 http://www.hardware.no/webshoper/erfaringer/vis.php?id=187 Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 (endret) http://www.hardware.no/webshoper/erfaringer/vis.php?id=187 Jo, men det viste bare til fornøyde kunder som hadde kjøpt ting. Endret 30. august 2004 av sablabra Lenke til kommentar
jvestby Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg har sett litt på www.it24.no nå, men er det sånn at jeg kan kjøpe deler også setter de den sammen til en bærbar pc for meg?? Det stemmer. Montering er inkludert. Lenke til kommentar
Beop Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 sablabra: trykk nettbutikk-> notebook/deler/tilbehør... Anbefalningene på HW.no hadde ikke noen anbefalningen om de byggede pcene, noen her på forumet som har kjøpt bærbar hos it24.no og som har noe positivt/negativt å si? Lenke til kommentar
jendor Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Er dette å regne som tilvirkningskjøp, slik at man ikke har noen angrerett? Diverse nettsteder selger jo bærbare PC'er bygget etter spesifikasjoner fra kunde - hvordan blir det med angreretten da? Har forresten handlet hos it24.no (bare smådeler) og er fornøyd med de Endret 30. august 2004 av jendor Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 så når jeg kjøper alle delene så bare setter de den sammen for meg da?? Eller er det noe jeg må velge et sted?? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Tror ikke du må velge noe eller krysse av noe. Montering er inkludert i prisen står det. De setter den nok sammen hvis du ikke sender en mail og ber dem sende den i deler. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hadde ikke handlet på IT24.no hadde jeg vært deg. Ihvertfall ikke når det gjelder en slik stor investering som maskin. Sleskapet virker lite og useriøst (les stor risiko for at de går konkurs) Hadde heller valgt et bedre rennomert firma. Jeg kommer iallefall Aldri til å handle på IT24 igjen. Sitter ennå å venter på en RAM brikke som ikke kommer. Dessuten er de dårlige på kundeservice Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 vær litt på vakt råder jeg dere til, it24 drives av de samme folkene som drev pcmax (som gikk konkurs), vet ikke hvordan de driver it24 men ville vært litt skeptisk var jeg dere Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Hmmm... tror nok kanskje digitalimpuls er bedre... er en sjappe i Oslo også så jeg slipper alt det styret med og sende i posten og alt det her Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Tror du gjør rett i det! Styr unna IT24.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå