Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ny mp3/cd spiller til bil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En DynaBel BF 1702 sammen med en Soundstream VGW 12" ville nok gjøre susen, og alt innenfor 5000. Du får i tillegg råd til ok kabler ;)

Siden du holder til så langt nord kan du jo kontakte [email protected] for å høre hvor nærmeste forhandler er eller ringe 99314035 for å høre på pris og forslag som passer deg og din lommebok best :)

Begge to, hhv importør og forhandler, er mer enn villige til å hjelpe og kan nok komme med mange greie løsninger for ditt behov :)

Lenke til kommentar
Hehe, vil helst holde meg til bilradiospesialisten.no :) men takk for forslaget!

Greit nok det, men av erfaring vet jeg at det lønner seg å surfe på markedet om en skal få mest ut av penga. Betalte foreksempel kun 2900 for suben med frakt, toll og alt fra USA. Skulle jeg fått tilsvarende kvalitet i Norge måtte jeg nok ha punga ut med 6 - 7 lapper. Er forøvrig one of a kind i Norge såvidt jeg vet :thumbup: Gøy med noe som spiller fletta av altl RF rælet rundt her, hehe :p

Endret av Jalla
Lenke til kommentar

Greit nok det, men av erfaring vet jeg at det lønner seg å surfe på markedet om en skal få mest ut av penga. Betalte foreksempel kun 2900 for suben med frakt, toll og alt fra USA. Skulle jeg fått tilsvarende kvalitet i Norge måtte jeg nok ha punga ut med 6 - 7 lapper.

Jupp, usa lønner seg! Eg importerte hele anlegget mitt derifra. spilleren kostet meg 3500 kr totalt, i norge måtte eg ha regna med 7200 kr pluss frakt.

Lenke til kommentar

Vil sikkert spille ok det der, men husk dette:

Når du monterer høyttalere i hattehylla og har en sub under disse vil luftmengden suben flytter tilføre et enormt påtrykk på membranene til 6*9".

Lukket kasse for disse for vil være å anbefale.

Generelt sett så ville jeg også heller anbefalt et frontsett da dette med 6*9 bak er en meget uheldig løsning kvalitetsmessig sett.

Kunne fått et anstendig frontsett til den prisen.

Når det gjelder sub: Bygg kasse sjøl. Sparer masse penger og vlir bedre resultata. En 10" eller 12" i lukka kasse vil være det beste valget. En Kappa Perfect vil nok passe fint inn mhp forsterkern.

Lenke til kommentar
Hehe, vil helst holde meg til bilradiospesialisten.no :) men takk for forslaget!

Greit nok det, men av erfaring vet jeg at det lønner seg å surfe på markedet om en skal få mest ut av penga. Betalte foreksempel kun 2900 for suben med frakt, toll og alt fra USA. Skulle jeg fått tilsvarende kvalitet i Norge måtte jeg nok ha punga ut med 6 - 7 lapper. Er forøvrig one of a kind i Norge såvidt jeg vet :thumbup: Gøy med noe som spiller fletta av altl RF rælet rundt her, hehe :p

Hvordan fikk du importert??

Bare å ringe han fyren og høre om han kan skaffe det?

Vurderer og importere et par kraftige RF og en kraftig forsterker men finner ingen butikker i USA som sender oversea...

Lenke til kommentar
Hvordan fikk du importert??

Bare å ringe han fyren og høre om han kan skaffe det?

Vurderer og importere et par kraftige RF og en kraftig forsterker men finner ingen butikker i USA som sender oversea...

Jeg importerte denne suben. De blei robba for abslolutt alt 24 juli, men er oppe og går igjen nå.

Send en forespørsel på forumet om når du kan bestille og les litt om installasjonene og kvaliteten på elementene.

en 12" som gir 150.8 db med 1200W burdte spille høyt nok for de fleste. Min får ~600W og det er nok til å gi passe ryggmassasje samtidig som lyden er ren og pen ;) Litt mer info om den og et par reviews her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...