NoLimit_^ Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hallo... Har nettopp kjøpt meg ny bil, og må nå investere i en ordentlig mp3/cd-spiller Da jeg ikke kan noe om slike spillere, kommer jeg hit for hjelp. Mine krav; -Spiller mp3 -Koster max 4000 -Har gode muligheter for å "oppgradere" senere med nye høytalere, bass osv. Si ifra om jeg trenger forsterker også/hva det eventuelt er godt for. All hjelp mottas med takk Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Tror dette er et MEGET godt kjøp. Tar mp3 og har 5v linjeutganger (front, rear, sub). Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Takk for forslaget! Hvordan er den sammenlignet med Sony CDX-F7700; http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300469&s=sc Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Takk for forslaget! Hvordan er den sammenlignet med Sony CDX-F7700; http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300469&s=sc Denne ser helt grei ut på papiret. Sony er ikke kjent for å produsere møkk akkurat, så vil tro den duger. Den har både 4v linjeutganger og en rekke finesser. Er vel egentlig et spørsmål om smak og behag. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Sony har brukbare spillere, men trur den rockforden er bedre enn sonyen, rockforden har mere volt på linjeutgangan, noe du tjener på når du skal oppdatere med forsterkere osv. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Ok, da går jeg for Rockforden da Har noen forslag til et par fine høytalere man kan ha foran i bilen. Rundt 1500kr til sammen. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 hvor store høytalere har du framme i bilen? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Har ikke høytalere der, faktisk -_- Så vet ikke hvordan jeg skal finne rett størrelse... Er en Ford Orion 91' Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Nå ville jeg ikke gått for hverken RF eller Sony. Om det er lydkvalitet og brukervennlighet som står i sentrum kommer en ikke utenom Pioneer og Alpine. Clarion har også etpar bra spillere i din prisklasse, men personlig ville jeg gått for følgende: Spiller: Alpine CDM-9805R eller Pioneer DEH-P7600MP Høyttalere: Soundstream komponentsett XSC.6, pris på dette er 1290. Rent subjektivt kan jeg nevne at en som hadde et RF sett til 5000 bytta til dette og var mere fornøyd med det enn RF settet Mer info om Soundstream finner du her. Du bør egentlig ha forsterker uansett og ikke kjøre fra forsterkeren på spillern, men det kan du ta senere når du får penger til det. Endret 30. august 2004 av Jalla Lenke til kommentar
Defus Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Kan anbefale Alpine har en 9833 selv Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Problemet er bare at jeg vet ikke hvilke størrelser jeg må ha på høytalerne Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Går du for det settet jeg anbefalte så kan du jo bare å spørre forhandler om montering. sfh her på forumet fører dette Hovedsakelig er det kickpanel, eller dørmontering for mellomtone/bass elementene eller dashmontering for både det og diskant. Diskanten bør i alle tilfeller dashmonteres. Endret 30. august 2004 av Jalla Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Hmm, det var ganske gresk Hvem er sfh, og kan man bestille de høytalerne fra han? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) sfh er en på forumet, og ja, du kan bestille både høyttalere og spiller fra ham. Klikk her for å sende PM eller her for å sende mail han flytter til UK snart vet jeg men om han ikke er tilgjengelig, kontakt Glenn for å få info om den forhandleren som er nærmest der du bor Endret 30. august 2004 av Jalla Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 3. september 2004 Forfatter Del Skrevet 3. september 2004 Tror dette er et MEGET godt kjøp. Tar mp3 og har 5v linjeutganger (front, rear, sub). Er det bare meg, eller fins det ingen plass å putte inn cdn på i den enheten? Lenke til kommentar
JuB Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Fronten er nok motorisert.. Har du sjekket Pioneer deh80mp, denne har en meget kraftig innbygget forsterker, som kan dra 6x9, frontsett og 2x10" subber. Men blir ikke så bra bass, men det går. Om du kjøper denne kan du sette 6x9 + frontsett på spilleren og en monoblokk til en eventuell subb.. Koster kanskje bittelitt i overkant av 4k.. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Har allerede kjøpt den Rockforden, men har ikke koblet den til enda Og hva mener du med motorisert? Lenke til kommentar
Defus Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 motorisert vil si at det er en motor som tar dekselet opp å ned når du skifter cd å ikke en fjær. Siden min e motorsisert kan eg tilte dekselet slik at det blir lettere å se Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 Hmm, har et problem med den. Må ta den ut for å fikle litt med kabler, men den står dønn fast. Setter de jernstangene i rett posisjon på sidene av enheten, men den står så fast som aldri før uansett Får ikke brukt den >_< Lenke til kommentar
Defus Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 :!: håpe du har lært en lekse, ikke stikk inn spilleren før den e kobla opp å stikker du den inn la ikke ramma være på Hvis den ikke kommer ut etter litt fikling må du vel kjøre til butikken å klage noe jævlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå