Zer0z Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hei! Lurer på om denne tidssynkroniseringa i windows kan synkronisere seg med atomuret i universitetet i oslo. ntp.uio.no . det får jeg ikke til å funke.. så jeg lurer på om noen av dere får det til å funke.. *edit* kom på å tenke at det kanskje var portene som nekter den. noen som aner hvilke porter tidssynkronisering bruker? i dette tilfellet, ntp.uio.no Lenke til kommentar
audunr Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Synes å huske å ha hatt problemer med dette. Jeg bruker denne tidstjeneren: fartein.ifi.uio.no MVH Audun Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Funker hos meg, men er noe treg. Port nummer er 123, Network Time Protocol Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Funker hos meg, men er noe treg.Port nummer er 123, Network Time Protocol okai, skal teste med å åpne port 123 men er det UDP , TCP eller tcp and udp ? Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 (endret) da har jeg testa det, men uten hell får bare en melding om at det har oppstått en feil da windows synkroniserte med fartein.ifi.uio.no, time.windows.com , ntp.uio.no og time.nist.gov External Service... 123 Server Private IP Address: 10.0.0.2 Public IP Address: 0.0.0.0 Protocol... TCP and UDP Internal Port Start: 123 det var det jeg skreiv inn i NAT. legger til at jeg har Netopia router fra NextGenTel Edit 500 inlegg Endret 30. august 2004 av Zer0z Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Ikke akkurat et svar på spørsmålet, men jeg bruker programmet "Atomic clock Sync" fra www.worldtimeserver.com. Den har fine features, men jeg tror ikke du kan legge inn et eget ur å synkronisere etter. Tenkte du kanskje ville vite om det... Gratulerer med 500 innlegg da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå