Hoax Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Microsoft skal ha sagt at "Windows kodenavn: Longhorn" ikke kommer før i 2. kvartal 2006. Jeg synes det virker ganske utrolig at det skal ta så lang tid, men kanskje vi får en bugfri Windows som ikke trenger Servicepack Yeah right! Newsfactory Lenke til kommentar
Tommy Dreamer Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Når de så sier at de skal fjerne endel funksjoner i Longhorn som opprinnelig skulle være med når de slipper Longhorn, lukter det en Service Pack allerede. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 vel, en ting er bugfri en anen ting er responsivt os. Nå trenger vi vel ENDA bedre maskinvare for å kjøre longhorn istede for en mer effektiv måte os-et jobber på. Ikke at jeg er os-ekspert altså, men xp er ikke så kjapt selv med kraftige maskiner. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Håper det blir en slank windows variant uten så mye ekstra som automatisk blir installert, hater å sitter etter installasjon å uninstalle masse drit. Minne behandlingen kan bli bedre enn den som er i XP, nåværende variant er av og til for sen å tømme minnet etter bruk av større programer, fører til at maskinen blir tregere hvis den står på og blir brukt till mye forskjellig. Reboot for å få OS'et stabilt bør ikke være nødvendig. Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Siden det tydeligvis er en del personer her med mange meninger om hvordan Windows bør bli så har jeg et forslag: Gå HIT og la Microsoft få vite om forslagene deres så kanskje dere kan være med og påvirke resultatet. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Minne behandlingen kan bli bedre enn den som er i XP, nåværende variant er av og til for sen å tømme minnet etter bruk av større programer, fører til at maskinen blir tregere hvis den står på og blir brukt till mye forskjellig. Reboot for å få OS'et stabilt bør ikke være nødvendig. Utsagnet ditt stemmer ikke. Garbage collectoren i XP er ganske gjennomført, og har alltid vært det i Windows NT. Hvis minnet ikke blir frigjort av programmet når det avsluttes(som det skal gjøre, ellers er programmet slappt programmert) så skal garbage collectoren fikse det. Maskinen min kan stå i månedsvis uten å trenge å reboote. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå