Hoax Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Jeg blir ganske sikkert å flytte nå snart og lurer på hvilke erfaringer folk har med forskjellige internett leverandører. Det blir nok ADSL eller SDSL uten ISDN jeg skal ha. Vil ha mest mulig båndbredde for minst mulig KR og en ISP som har god kundeservice og stabile linjer. Vil helst ha 1024 eller mere på download og helst ikke mindre enn 512 på upload, selvfølgelig fri nedlasting... Skal ikke ha Telenor eller Bluecom. Endret 30. august 2004 av Hoax Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hvis du går for sdsl vil jeg anbefale DC Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Trenger vel nytt modem hvis jeg skal ha SDSL? Har 3 ADSL modem tror jeg hehe (Men det følger vel somregel med i pakken?) Noen som har noe å si om NGT og Tele2? NGT har jo vokst seg stor, men prisen er kanskje ikke den beste og kundeservicen har vel fått en smekk, mulig de har ordnet det nå? Tele2 har jeg ikke hørt så mye om så de leverer vel det man forventer. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Ikke sats på Tele2 de har kun 704/128Kbps og 1024/256Kbps...Ser ikke ut til at de er interssert i og satse på høyere hastighet...Greit at de er blant de billigste på disse to linjene...Om de leverer det du kan forvente deg skjer heller ikke hele tiden...Supporten får du veldig fort svar på men de har ikke så mye peil de som sitter der og skal prøve og hjelpe deg hvis du har problemer(mitt inntrykk ihvertfall)...Har du mulighet så gå til Catch...de er litt dyre men de er kjent for og levere det du har krav på og har veldige stabile linjer...Er du en gamer så er de vel de som har lavest ping og etter det jeg har hørt uten at jeg kan si det sikkert... Sats på Catch Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) altså, har du skjekka ut prisene til bluecom i det siste.. ????? de er uslåelig innenfor ADSL.. 1,5mbit / 512 kbit for 399 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HALLOO ?? ? ?? senker jo catch ned i støvla, oxo i catch må du ha 2 års bindingstid hvis du skal få de "gode" prisene.. Bare lureri.. GO GO bluecom.. De driver med kraftig utbygging og skal slå seg sammen med catch, det er kun på sine egne sentraler de leverer sine tilbud. Foreløpig er det bare 20 % av landsbasis.. Men innen 2 måneder skal de dekke 60 % .. Endret 30. august 2004 av Janivars Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hei, Itavisen har en bra bredbånds guide med pris/båndbredde sammenligninger. Øverst er bedst! Mvh Kimmer Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Bluecom har laget helvete for meg da jeg var kunde der før - Byttet fra Telenor til Bluecom, men de klippet bare linjene og det kom aldri opp. - Skulle få gratis installasjon pga det, men det fikk jeg ikke. - Når jeg endelig fikk ADSL falt det ut i lengre tid. - De koblet meg ned pga ubetalte regninger som faktisk var betalt, de sendte regninger for hver månede OG samlet for hver tredje månede, fikk dobbelt opp med andre ord. - De skulle også ha betalt for tiden jeg ikke fikk inn internett og alt var bare tull og rot. Telenor, ja de ga jeg opp da de kom med den knallgode ideen om å ta nedlastningsavgift, support er en gjeng med aper. Aldri mere Har sjekket Catch og likte ADSL privat 2100/512 pakken uten tlf. tror nok det blir den Edit: Firstmile var ikke så dum heller ADSL Kilo 256 /256 249,- pr. mnd uten bindingstid ADSL Mega 1300 /640 495,- pr. mnd uten bindingstid ADSL Giga 2500 /640 695,- pr. mnd uten bindingstid ADSL Terra 5000 /640 995,- pr. mnd uten bindingstid ADSL Kilo 256 /256 195,- pr. mnd 2 års bindingstid ADSL Mega 1300 /640 395,- pr. mnd 2 års bindingstid ADSL Giga 2500 /640 550,- pr. mnd 2 års bindingstid ADSL Terra 5000 /640 695,- pr. mnd 2 års bindingstid Endret 30. august 2004 av Hoax Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg har ingen erfaring med bluecom men prisene demmes er uslåelig innenfor adsl. Det kan være du har vært veldig uheldig.. Jeg kjenner mange som er storfornøyd med bluecom.. Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hei, Hadde SDSL 2,3Mbit fra BlueCom i over 2 år (1500,- mdr). Hadde ikke noen problemer av noen slags. Skiftet til Tele2 ADSL da det ble for dyrt. BlueCom ble købt opp av Catch for ca. en måned siden. Mvh Kimmer Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Satser på at de har ordnet opp i systemet sitt hos "Bluecom" nå da. Hvem kjøpte Kvalito? Det var bra ISP det! Kundeservice til gullmedalje. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Satser på at de har ordnet opp i systemet sitt hos "Bluecom" nå da. Hvem kjøpte Kvalito? Det var bra ISP det! Kundeservice til gullmedalje. Røyka sokker i det siste? Jeg har aldri vært borti ISP som har fått mer deng enn det Kvalito fikk. Kan legge sammen Telenor og NGT, og enda troner Kvalito som en "konge" av den haugen. For meg så er det Catch som gjelder. Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Satser på at de har ordnet opp i systemet sitt hos "Bluecom" nå da. Hvem kjøpte Kvalito? Det var bra ISP det! Kundeservice til gullmedalje. Sier det samme som han over meg her....røyka sokker??? MTU link har kjøpt opp Kvalito... Jeg selv var Kvalito kunde og nå da MTU link kunde siden dem kjøpte de opp... Jeg har ALDRI vært borti noe mer vas i mitt liv. Ikke rart Kvalito gikk på ræva, forøvrig har jeg enda problemer med MTU link. Selv om da MTU ligger noen hakk over Kvalito i support i det minste. Måtte Kvalito brenne! Noe de også har gjort Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Hadde Kvalito og det var knirkefritt, koblet til og ferdig med det. Sa t.o.m. opp abonemanget pga flytting og brøt bindingstiden, men jeg skulle få slippe å betale avgiften. ADSL Utstyret fikk jeg i tilfelle jeg ville komme tilbake som kunde. Chello er nok den mest aktuelle hvis ingen har noe veldig negativt på dem. Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hadde Kvalito og det var knirkefritt, koblet til og ferdig med det. Sa t.o.m. opp abonemanget pga flytting og brøt bindingstiden, men jeg skulle få slippe å betale avgiften. ADSL Utstyret fikk jeg i tilfelle jeg ville komme tilbake som kunde. Chello er nok den mest aktuelle hvis ingen har noe veldig negativt på dem. la oss begynne her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=272654 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå