Gå til innhold

Juiced og Forca Motorsport


rikkmund

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I følge spillets egen hjemmeside lanseres juiced 24. september i Europa. USA får det 7. september og Australia 16. september. Datoen 3. september har også blitt oppgitt... Det er uansett like om hjørnet. Jeg spilte spillet på årets E3 og det var ganske så heftig. Tenk deg NFSU, så tenker du deg det med bedre fysikk, grafikk og flere muligheter. Tenk deg også NFSU uten teit catch up og uten elendig tuning og du har Juiced.

 

Når det gjelder Forza, som jeg også fikk testet på E3, ser det ut til å ligge litt lenger unna i tid. I følge

vår produktside kommer spillet nærmere slutten av oktober. Ut i fra det jeg fikk testet spillene på årets E3 virket Juiced som det mest lovende av dem.

 

Nå er jo også Street Racing Syndicate, NFSU2 og Midnight Club 3 like om hjørnet. I motsetning til Forza Motorsport og Juiced har alle disse tre en åpen løsning. Du kan kjøre fritt rundt i store byer og utfordre biler du ser langs veien. Til tross for at både Juiced og Forza ser meget lovende ut gjetter jeg på at et av de tre andre spillene blir vinneren av høstens street racing-krone. :)

Lenke til kommentar
Er dette en spøk?

Hvis Juiced er noe av det mest lovende er det lite vi bilspillentusiaster har å se frem mot. Visst ikke demoen deres var en practical joke av de større, så graver jeg heller frem Amigaen og spiller Stunt Car Racer. Sukk

Er enig med kongbob. testa demoen av Juiced, var ikke mye og skryte av :dontgetit: syntes Forza virket som det mest lovende av de..

Lenke til kommentar

jeg har hele versjoen av juiced! jeg syns ikke det er så dårlig, motstanderne er gode, i mottsetning til nsfu!

Mye mer realistisk en nfsu er det også, bilene går i stykker ved krasj, NOS kan lekke hvis du kræsjer en del, neon lysene går i stykker osv. det er slik et bilspill skal være!

Her kan du vinne cred hos andre teams, og du kan lage et eget team, få dem til å kjøre for deg, hvis du ikke orker selv :thumbup:

 

SÅ min mening er at Juiced er bedre enn NFSU!!

Lenke til kommentar
I følge spillets egen hjemmeside lanseres juiced 24. september i Europa. USA får det 7. september og Australia 16. september. Datoen 3. september har også blitt oppgitt... Det er uansett like om hjørnet. Jeg spilte spillet på årets E3 og det var ganske så heftig. Tenk deg NFSU, så tenker du deg det med bedre fysikk, grafikk og flere muligheter. Tenk deg også NFSU uten teit catch up og uten elendig tuning og du har Juiced.

 

Når det gjelder Forza, som jeg også fikk testet på E3, ser det ut til å ligge litt lenger unna i tid. I følge

vår produktside kommer spillet nærmere slutten av oktober. Ut i fra det jeg fikk testet spillene på årets E3 virket Juiced som det mest lovende av dem.

 

Nå er jo også Street Racing Syndicate, NFSU2 og Midnight Club 3 like om hjørnet. I motsetning til Forza Motorsport og Juiced har alle disse tre en åpen løsning. Du kan kjøre fritt rundt i store byer og utfordre biler du ser langs veien. Til tross for at både Juiced og Forza ser meget lovende ut gjetter jeg på at et av de tre andre spillene blir vinneren av høstens street racing-krone. :)

hva var galt med Forza??

Lenke til kommentar
' date='07/09/2004 : 09:15'] hva var galt med Forza??

Det føltes bare ikke så "riktig" som det Juiced gjør. Fysikken og kontrollene var ikke noe særlig å skryte av. Så klart, det var jo en tidlig versjon vi fikk spille på E3. Det jeg har lest av artikler fra folk som har prøvd nyere versjoner høres lovende ut.

 

Begge blir nok knakande gode spill, men i mai var Juiced hakket bedre enn Forza. Vi får bare håpe alt ordner seg slik at det på en eller annen måte snart blir lansert. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...