Revox Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 **Innlegg slettet av moderator** Kjøp og salg er ikke tillatt på forumet. (ref et annet inlegg litt lenger ned på listen) Så hva i all verden er vits med en Diverse Kjøp og salg rubrikk? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Meningen er at man kan få hjelp ang. kjøp og salg av diverse ting her. F.eks; "Hvor finner jeg...etc" og "Hva kan jeg ta for...etc". Spørsmål som normalt sett skulle vært postet her, kan heller postes i "Bil ->(*passende kat.*)" eller "MC ->(*Passende kat.*)" Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 hvorfor ikke lage en egen kategori hvor man kan skrive sånt? (jeg ønsker å selge blablabla/ jeg ønsker å kjøpe blablabla) er det ulovlig ? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 hvorfor ikke lage en egen kategori hvor man kan skrive sånt? (jeg ønsker å selge blablabla/ jeg ønsker å kjøpe blablabla) er det ulovlig ? Bruk bruktmarkede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå