Harry_-_ Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 sorry for offtobic praten men...takker for svar, da får jeg endelig høytalerne jeg har drømt om. uten å tømme lommeboka Lenke til kommentar
snole Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 /offtopic:du som har greier på hifi, går det ann å bruke en pa effektforsterkere slik som denne koble den direkte til en "vanlig" cd spiller? å koble høytalerne direkte til effektforsterkern? Effektforsterkere koblet rett på en cd-spiller gir som regel fullt volum uten mulighet for å begrense dette. Det gjør at du blåser høyttalerne på null komma svisj. Vil anbefale en forforsterker eller noe som gjør at du kan styre volumet på en eller annen måte før effektforsterkeren. Lenke til kommentar
snole Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Håper ikke du vanligvis har CD-spilleren stående oppå recieveren ved bruk. For en som kaller seg hifiking vet vel at det tar knekken på både CD-spiller og reciever/forsterker mye fortere enn nødvendig. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Joda det står oppå hverandre, men varmen er ikke noe problem i den lille forsterkeren der, har to Nad 216 som tar seg av de tyngste jobbene, og de har god kjøling :- ) Lenke til kommentar
snole Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Det er "common knowledge" at det er bedre å ha cd-spilleren under. Dette siden det gir bedre lufting til amp'en og sist men ikke minst gjør at cd-spilleren jobber under normale temperaturforhold. For som kjent så lever cd-pickupen lengre jo lavere arbeidstemperaturen er. Endret 11. juni 2005 av snole Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Er litt hysteri i det der, har bare dvd-spilleren oppå, bruker for tiden ikke sacd-spillern. Dvd spilleren er ikke dyp nok til å ha forsterkeren oppå. Den blir ikke varm, og skulle den ryke så får jeg en god unskyldning til å kjøpe en ny, den er mange mange år gammel (2001 som er gammelt for en dvd spiller) og spiller som en drøm fortsatt :- ) Endret 11. juni 2005 av hifiking Lenke til kommentar
zokra Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Pentest xboxen jeg har sett Standard Xbox er jo øl stygg... Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Ny xbox er laget, se bilder på Xbox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå