hifiking Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg er kanskje på litt tyn is med en X-box her, men det er jo tross alt bare pc-deler inni. Her ser man rammen av treverk jeg måtte lage for at xboxen skulle kunne henge fritt i de fire naglene jeg brukte i frontplata. Xboxen er festet i ramma med en gjennomgående jernstang. Det er ikke meningen at baksiden skal synes så finnishen er så som så. Av og på knapp samt eject ligger foreløpig oppi. Vet ikke helt hvordan jeg skal løse det. Trenger et 15 mm bor og det hadde jeg ikke i dag. Den fungerer der den henger nå. Innmaten er sterkt skåret opp med dremel, måtte trekke dvd-rom`en litt frem. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 ganske herlig i grunn.. hvis du har trådløs kontroller er det jaffal fett.. Selv ville jeg heller hatt den i tv-benken, men smaken og baken vettu.. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Det store porsjektet som Rackbox er del av er å få hele anlegget inn i racket. Har ikke noen tvbenk da jeg sliter helsa med en 3-rørs Barco Data PC. Har moddet 2 stk NAd 216 THX inn iracket allerede, men det hører jo ikke med på dette forumet. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 det ble konge fett... men er ikke dette en casemod, og ikke en worklog Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Uhu. Lekre greier. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Har moddet 2 stk NAd 216 THX inn iracket allerede, men det hører jo ikke med på dette forumet. Tror ikke at du blir bannet hvis du slenger ut et par bilder av de Pent arbeid btw! Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Her kommer litt flere bilder av det store prosjektet. Noe er ferdig mens andre ting er på vei. Bilde av de to Nad 216 i rack, en er 3U og den andre 4U, var det jeg hadde for hånden. Den ene driver de to identiske subbene mine mens den andre driver den siste subben min. Har lagt inn alle cd`ene mine på pc`n. Her er det hjemmelagde racket, en høytaler og en av mine tre hjemmelagde subber. Har to av den lengst til høyre som blir drevet av den ene Nad`en Her er nærbilde av den andre subben. Her er min Nad dvd spiller, har demontert den for å feste en rackfront på den. Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Veldig pent *bøye seg i støvet for hifiking* Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Veldig pent *bøye seg i støvet for hifiking* Kom deg opp igjen av støvet litt fort, du kan få astma :!: Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Veldig pent *bøye seg i støvet for hifiking* Kom deg opp igjen av støvet litt fort, du kan få astma :!: :!: :!: Lenke til kommentar
yamano Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Er det ikke en gammale Prosjektør, styrings enhet du har nederst i det stativet ? Synn at jeg allerede har kasta alle de kretskorta, som jeg hadde til det systemet Tror faktisk jeg har noen reserve deler på loftet,.. Noen ekstra farge rør, hsuker ikke i farten, hvilke fager det er men vis du hadde Produkt nummet på den "ELDRE" prosjektøren,.. så kunne jeg jo ha skjekka Endret 5. september 2004 av yamano Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Joda, det er til min Barco Data PC. Hvis du har noen gamle deler liggende så er jeg interessert. Lenke til kommentar
yamano Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Joda, det er til min Barco Data PC. Hvis du har noen gamle deler liggende så er jeg interessert. Joda, jeg har "noen" Reserve-deler liggende her,.. http://www.dataportalen.com/yamano/Pic/up/P9060015.JPG Sefølgelig så Røk jo den eneste delen jeg ikke hadde, men "#&¤%¤" heller Hadde ennda et av di kontroll borda ( det siste ble desverre brukt til Pc-mod ) Den gammle kontroll boxsen, har jeg brukt som Pc-mod, for de gamle dos spilla mine.... Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Passer de til min Data PC, eller har du noen tilkoblingskort til styringsenheten? Lenke til kommentar
yamano Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Passer de til min Data PC, eller har du noen tilkoblingskort til styringsenheten? de passa jafal til min: Data PC prosjektør. Nope, jeg har ikke flere styring enhet kort Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) /offtopic: du som har greier på hifi, går det ann å bruke en pa effektforsterkere slik som denne koble den direkte til en "vanlig" cd spiller? å koble høytalerne direkte til effektforsterkern? Endret 12. september 2004 av Harry_-_ Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 Den kan kobles rett opp mot cd-spiller og høytalere. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (Fortsatt utenfor emnet:) Dog en forforsterker er absolutt å foretrekke. PA-forsterkere har meeget dårlige watt i forhold til hifi, og støy er et element som alltid er tilstede. Men skal man bare spille høyt funker de utmerket Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 Tilbake til prosjekt-alt-i-rack. DVD spilleren blir litt forsinket fordi jeg ikke kommer meg inn til byen for å kjøpe en tom rackfront. Hadde et annet prosjekt på gang, skulle sette et nytt Abit IC-7 MAX3 hovedkort inn i et DELL Dimension 8300 kabinett. Etter 6 kapphjul på dremelen og tett med popnagler fant jeg ut at strømforsyningen kræsjet med HK, monterte PSU foran for så å finne ut at cd-rom kræsjet også med HK. Da gikk kabinettet på dynga. Gidder ikke å legge ut bilder av det prosjektet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå