hsvendse Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg må ha nytt lydkort.. Skal ha MSI K8N NEO2 Platinum-54G hovedkort, og der er jo lydkort i hovedkortet som jeg forstår det..hvor bra er den lyden som er i hovedkortet? Trenger jeg kjøpe ekstra lydkort for å få god lyd på mp3, spill etc? Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Integrerte lydkort klarer seg helt fint til vanlig bruk. Litt spilling og winamp. Er du kresen og skal ha skikkelig lyd bør du nok kjøpe et Creative Audigy. Jeg tror de integrerte kortene måler seg med lydkort kort opptil 500kr. Lenke til kommentar
hsvendse Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 er de integrerte kortene like bra som soundblaster live eller bedre? er vant til det, har hatt det hittil.. Lenke til kommentar
whom Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 er de integrerte kortene like bra som soundblaster live eller bedre? er vant til det, har hatt det hittil.. Det lurer jeg også på... Har SB live 5.1, og Abit nf7-s 2.0 5.1 lydkort integrert.. Hva er best? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå