dandel58 Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hei.. Lurer på en ting.. Har POV GeForce 6800 Ultra kortet og lurer på om det egentlig spiller noen rolle om jeg instalerer WDM driverne som følger med på cden? Jeg har prøvd det en gang, men den ene drivere n hadde problemer med å virke.. Men uansettt jeg skal ikke bruke pcen til dv eller video.. Bruker dvd program på den da.. men hvis du absolutt ikke skal koble den til tven eller video eller noe sånt trenger du da disse driverne? Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Bare last ned nyr drivere ifra www.nvidia.com Lenke til kommentar
dandel58 Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 men er det noe vits å i det hele tatt laste dem ned hvis jeg ikke bruker tv osv til pcen? desutten så er det vel de samme driverne som liggerp å cden faktisk.. dne har ivertfall de nyeste forcaredirverne... Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 De nyeste driveren til nvidia vil nok uansett gi bedre ytelse. Det er nok ikke de samme som ligger på cden nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå