lostone Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Det er vel egentlig ikke et problem, men "Safely Remove Hardware" er på oppgavelinja eller hva nå det heter ( ved siden av klokka ), og når jeg trykker på den, er s-ata disken min på den lista, er det noe galt med drivere? En måte å skru den av på? Vet ikke helt om den posten her tilhører her, men jeg tar sjansen Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Det er vel egentlig ikke et problem, men "Safely Remove Hardware" er på oppgavelinja eller hva nå det heter ( ved siden av klokka ), og når jeg trykker på den, er s-ata disken min på den lista, er det noe galt med drivere? En måte å skru den av på? Vet ikke helt om den posten her tilhører her, men jeg tar sjansen Nå kjører ikke jeg singel disk for øyeblikket (Raid 0) men er ganske sikker det var et valg under egenskaper for disken om den skulle være otimalisert for rask fjerning eller rask disktilgang (eller noe lignende), men er mulig jeg blander sammen med min eksterne harddisk, men om du ikke har sjekket det, er det vel verdt et lite forsøk eller hva? Lenke til kommentar
Snask Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 s-ata er vel meninga å fungere som hotswap etterhvert, mao du kan fjerne den når pcen er i gang. Er nok derfor du finner den under den funksjonen Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Samme får jeg opp på USB 2.0/Firewire harddisken, Safe to remove. Det er bare en beskjed som er veldig grei å få opp, for at du ikke skal koble den fra når data lagres eller slettes på den. Du kan rote til harddisken både litt og veldig mye hvis du napper ut en ledning når den jobber med noe. Lenke til kommentar
underground Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Nå kjører ikke jeg singel disk for øyeblikket (Raid 0) men er ganske sikker det var et valg under egenskaper for disken om den skulle være otimalisert for rask fjerning eller rask disktilgang (eller noe lignende), men er mulig jeg blander sammen med min eksterne harddisk, men om du ikke har sjekket det, er det vel verdt et lite forsøk eller hva? Dette er riktig. Den skal stå på Optimalisert for ytelse. Jeg kjører også Raid 0 og får ikke "optimalisert for rask fjerning" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå