Torjus Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Tok mange bilder av "Stein", med mitt FinePix 30i (Som er årevis gammelt) og endte opp med et sykt bra et! : Va tycks? Ikke så bra motiv nei.. men grafikken er fin Større bilde: http://home.no.net/fuzzy2/DSCF0059.JPG Endret 29. august 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
Musty Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 synes motivet var knalltøft jeg.. kunne nesten kjørt det der i bakgrunnen i windows Jeg ville photoshoppet vekk den hvite "prikken" rett over ryggen though.. Ganske bra må jeg si.. Konge navn på den også.. "Stein" Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Takk for fin respons Den har en sopp sykdom, derfor er den hvit og grønn Han er oppkalt etter den slappe naboen til pappa "Stein" EDIT: Hvis du mente den helt over ham så skjønner jeg Tja... det er så lite så orker ikke Endret 29. august 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Vil annbefale deg å resize det bildet litt! Det er ikke lov med såpass store bilder på dette forumet, eventuelt linket til bildet i full størrelse! Edit: Tøft bilde foresten, jeg vil også ha skillpadde Hvor fikk du tak i rakkern? Endret 29. august 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Vil annbefale deg å resize det bildet litt! Det er ikke lov med såpass store bilder på dette forumet, eventuelt linket til bildet i full størrelse! Edit: Tøft bilde foresten, jeg vil også ha skillpadde Hvor fikk du tak i rakkern? Sånn, nå reziset jeg bildet Den kan kjøpes over alt egentlig... tror alle dyreforetnigner kan bestille inn, men er veldig usikker... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Vil annbefale deg å resize det bildet litt! Det er ikke lov med såpass store bilder på dette forumet, eventuelt linket til bildet i full størrelse! Edit: Tøft bilde foresten, jeg vil også ha skillpadde Hvor fikk du tak i rakkern? Sånn, nå reziset jeg bildet Den kan kjøpes over alt egentlig... tror alle dyreforetnigner kan bestille inn, men er veldig usikker... Blir kanskje litt oftopic, men kan du si litt om stell, hva som må til for at den skal ha det bra og ikke minst mat? Endret 29. august 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Sender deg PM... Lenke til kommentar
Musty Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 sorry for offtopic, men er det ikke sånn at det ikke alltid er lov til å ha skilpadder? at du må ha en tillatelse fra lokal veterinær/lege, og en gyldig grunn (allergi mot pelskledde vesener o.l.)? Det var i allefall slik for noen år siden da jeg vurderte å få meg en. En kompis av meg importerte flere ulovlig... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Man må ha en lege ærklæring (er det ikke det det heter, husker ikke) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå