spøkelse Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hvordan gjør jeg dette å sette inn studielån på konto i Skandiabanken? Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Når du tar ut lånet i banken ber du dem om å sette pengene over på en annen konto. Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hvordan gjør jeg dette å sette inn studielån på konto i Skandiabanken? Du må sette inn pengene i en annen bank og så overføre de. Tar et par dager og koster minst 50 spenn, men det er eneste muligheten. Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 koster 65 i postbanken, dnb tar 200 i gebyr. En bankkar i Nordea sa at man kan signere gjeldsbrevet og sende inn til skandiabankne, synes dette hørtes tvilsomt ut så tok ut i postbanken og bjeffa litt på dama i skranken over de 65 kronene. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Må ikke klage over de 65 kronene. Jobben selv litt i butikk (og vi har post i butikk), og det verste jeg vet er når "idioter" står og syter over at det er så høye gebyr når man ikke kan gjøre noe med det. Det er ikke mulig for den bak skranken å senke gebyret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå