LIFTWAFFEprodutions Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Har en zepto 4100 laptop som eg bruker til internett heime,her er det 56k som gjelder og det funker. Problemet er når eg vil bruke ei breibands oppkobling på ein internettkafe eller hotell.(samme med trådløst) dataen merker at eg er tilkobla,men når eg trykker på explorer ikonet så får eg beskjed om att siden ikke er tilgjengelig i frakoblet modus og spør om eg vil koble til. Vil eg koble til så kommer oppkoblings vinduet til 56k modemet opp. Det går jo sjølvsagt ikkje. har greid å få det til å funke et par ganger,blant anna med ein annan brukar men ikkje nå lenger. Nokon tanker om kva som kan være feil? litt vanskelig og teste kva som funker og ikkje funker når eg er et godt stykke unna nærmeste breibands oppkobling. mvh knut-h Lenke til kommentar
likferd Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Problemet er nok at internet explorer har satt modem-tilkoblingen til som standard. Går du inn på "egenskaper for internett" og "tilkoblinger", kan du velge om du kobler til gjennom nettverk (bredbånd) eller modem. Er ikke helt sikker på fremgangsmåten. Lenke til kommentar
LIFTWAFFEprodutions Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Fikk til å legge til ei ny tilkobling som kan være standard ja. Skal teste det når eg får sjangsen. mvh knut-h Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Gå inn på "egenskaper for internett" og "tilkoblinger" og velg "slå aldri et nummer". Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Siden du også bruker modem, er "Ring opp når det ikke finnes en nettverkstilkobling" ett bedre alternativ. Lenke til kommentar
LIFTWAFFEprodutions Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Da fikk eg et par ting og teste da mvh knut-h Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå