Gå til innhold

AeroCool SR Gamer Sølv

Anbefalte innlegg

AeroCool SR Gamer Sølv

Bare lurte på om det er noen som har det, eller vet om noen som har kjøpt det. Om det er "kraftig" ikke sånn billig ting. Og hvordan det er ellers. Prøvde å "google" litt men jeg fant ikke noen sider om det kabinettet. Andre som vet om noen sider

*vurderer å kjøpe det*

edit: fant bilder, men noen som vil si noe positivt eller negativt om det før jeg kanskje kjøper det?

Endret av _tHokA_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
AeroCool SR Gamer Sølv

Bare lurte på om det er noen som har det, eller vet om noen som har kjøpt det. Om det er "kraftig" ikke sånn billig ting. Og hvordan det er ellers. Prøvde å "google" litt men jeg fant ikke noen sider om det kabinettet. Andre som vet om noen sider

*vurderer å kjøpe det*

edit: fant bilder, men noen som vil si noe positivt eller negativt om det før jeg kanskje kjøper det?

Virker som et modda chieftec ;)

Lenke til kommentar
urer på om det er viftestyring til den stilige vifta i fronten jeg...  Kunne blitt heftig kjøling...

Det er bare ei vanlig 120mm i front, med en litt "spesiell" grill... :roll:

Om det er "kraftig" ikke sånn billig ting

Dette kabbiset fønker jo sikkert, men er det kvalitet du er ute etter tror jeg du bør se på andre kabinetter som Coolermaster Centurion og Beantech Igloo 4...

Har du mere penger kan du sikkert se på Lian Li kabinetter, de er har hvertfall høy kvalitet...

Hvis du er ute etter et ferdigmodda kabinett er ihvertfall Raidmax ganske bra i forhold til prisen...

Lenke til kommentar
Det er faktisk veldig god lyd i sånne anlegg... (om man har små, trange rom) :p

Joda, hvis man er delvis døv elns... Må vel ha rom på størrelse med packman for at det skal høres "bra" ut... :!:

Nei, holde meg til større saker med mindre "romskipfaktor"..

Kabinettet minte meg foresten om ei litt speica kiste...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...