AndersT2 Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Sjekka litt priser på Komplett, og fikk ett lite sjokk, hvordan i helv... kan Intel forsvare at prisforskjelle på hele 1400,- mellom de to raskeste prosessorene, når forskjellen kun er 200 MHz. Hvis du går ned 200 MHz fra 3.4 GHz versjonen, så er prisforskjellen kun 500,- Hvem kaster bort så mye kun for 200 ekstra? Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Det har vel med at 560 er nyere... så enkelt som det.. og at det faktisk er noen som kjøper det BESTE uansett pris... Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Er det ikke sånn med alt? Toppmodellen koster MYE mer enn nest best og gjerne fler ganger mer enn noe som er bare 70% så raskt. Såvidt jeg vet gjelder det CPU, disker, skjermkort, RAM og nær sagt alt annet. Synes du det er urimelig faller du antakelig i kategorien som heller vil kjøpe det nest beste og ikke ha skrytefaktoren (slik som meg) Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 ... ha skrytefaktoren (slik som meg) Og derfor kaller du deg "Dollar" :!: Men jeg kan vel ikke si annet enn...I know... Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 ... ha skrytefaktoren (slik som meg) Og derfor kaller du deg "Dollar" :!: Hehe, ser det poenget. Nå er det likevel et veldig gammelt nick (ca 8 år) og en historie bak det. Nå har jeg en P4 2.6C og en 9800PRO, så skrytemaskin har jeg ikke under noen omstendighet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå