Per_le Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg kjøpte en brukt bærbar uten den adapter...Jeg prøvde en annen adapter til en annen pc .. den funka.. så kjøpte en universal adapter på clas olsen for 500 kr.. etter jeg testa funka den ikke .. sikkert sikkringen som gikk.. hva skal jeg gjøre nå?? Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 dårlig formulert spørsmål.!! adapter? til strøm? foklar bedre så får du nok svar..! Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 dårlig formulert spørsmål.!! adapter? til strøm? foklar bedre så får du nok svar..! da jeg satta på den universal adaptern så funka den ikke lenger.. strømadapter ja Lenke til kommentar
Noxy Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 dårlig formulert spørsmål.!! adapter? til strøm? foklar bedre så får du nok svar..! da jeg satta på den universal adaptern så funka den ikke lenger.. strømadapter ja fare for at det har gått en sikring ja.. (ikke at jeg har noe serlig peiling på det) du vet sikkert om noen der du bor som kan dette og som muligens kan fikse det..? eller så kan du jo levere den til expert for reparasjon.. Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Det koster en del for å levere den til en reparesjon... HELP Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Sikring eller svidde komponenter. Men kan du fortelle oss kor mange volt som var på alt det du testa? Ole-Johan Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 vet ikke.. det lukta ikke noe svidd.. adapteren var på 19 v det den skulle være på.. Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Var det mulig å bytte om + og - på adapteren? Lenke til kommentar
jostor Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hvor mye strøm (Ampere) trekker PCen, og hvor mye strøm kan du trekke fra adapteret? Lenke til kommentar
henrikw Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Bare for å forsikre meg.. var det AC-DC adapter eller AC-AC? Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 vet ikke helt ennå.. skal sjekke ut snart.. pc'en ligger hos fatern Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Jeg HÅPER det er likestrøm den leverer Lenke til kommentar
henrikw Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 uff ja.. har faktisk en svitsjeboks (4 PC til ett sett mus/tast/skjerm) som har fungert med DC psu når den egentlig skulle hatt AC, mulig det blir værre andre veien da men Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Tror det går fint å putte inn DC der det skal være AC, men går verre andre veien! Lenke til kommentar
e321 Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 hehe off... håper du finner ut av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå