magh Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 I menyen: det ser ganske rotete ut når du ikke enten har kun små bokstaver, eller stor forbokstav på alle elementer. Lenke til kommentar
N* Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 jeg syntes den var ganske fin jeg. men du må nok finne på noe annet med menyen. og du bør få med hele bildet ja, vertfall til høyre. og en annen font der det står i-gunderson Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 (endret) I menyen: det ser ganske rotete ut når du ikke enten har kun små bokstaver, eller stor forbokstav på alle elementer. Oops, det er nok bare en glipp det du jeg syntes den var ganske fin jeg.men du må nok finne på noe annet med menyen. og du bør få med hele bildet ja, vertfall til høyre. og en annen font der det står i-gunderson Vel takk skal du ha, men hva mener du med et annet menysystem? Skal prøve å få med meg hele bildet da Og en annen font lbir ikke noe problem Endret 30. august 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Jeg tror det er veldig viktig at du fullfører de linjene du har begynt på i den siste versjonen av websiden din. Det stopper veldig opp som Stish også påpeker. Synes også at den rødfargen du bruker blir litt for sterk. Prøv med noe litt mer nøytralt. Ellers er dette her en mye mer kreativ versjon enn den første. jeg likte det veldig godt. Endret 30. august 2004 av Waldmeister Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Jeg tror det er veldig viktig at du fullfører de linjene du har begynt på i den siste versjonen av websiden din. Det stopper veldig opp som Stish også påpeker. Synes også at den rødfargen du bruker blir litt for sterk. Prøv med noe litt mer nøytralt. Ellers er dette her en mye mer kreativ versjon enn den første. jeg likte det veldig godt. Andre utkast var bedre? Hvilke linjer er det snakk om? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Fikset opp noen av feilene som ble påpekt F.eks. det med at 3d tingen blir kuttet til høyre Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Ser det bedre ut? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Yess, bedre er det nok Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Yess, bedre er det nok Men ble den bedre en "original v2" nå? Lenke til kommentar
N* Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Men ble den bedre en "original v2" nå? ja mye bedre men en annen font i i-gunderson hadde gjort segf Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 ser ut som om den abstrakte saken er hele siden, resten henger liksom ikke helt sammen. du trenger noe mer som binder siden sammen, menyen ble også litt kjedelig nå. mangler ikke siden tittel, er vanlig å ha navn med liksom, ellers var den abstrakte saken kul Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 ser ut som om den abstrakte saken er hele siden, resten henger liksom ikke helt sammen. du trenger noe mer som binder siden sammen, menyen ble også litt kjedelig nå. mangler ikke siden tittel, er vanlig å ha navn med liksom, ellers var den abstrakte saken kul Jo jeg stresser med å finne en plass til navent(har ikke lyst å ty til pixelfont) har du noen forslag til hvordan jeg kan "piffe" opp siden da(tenker på å binde den mer sammen) Hva er gale med meneyen?(har du bedre forslag så skrik ut ) Lenke til kommentar
N* Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 hva med å flytte siden lenger ned og slenge på en header? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 hva med å flytte siden lenger ned og slenge på en header? Synes ikke header hadde paset jeg(blir for mye grafikk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå