Artistic.Hipster Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Tenkte det var på tide å oppdatere designet mitt nå, så jeg satt meg ned med PS og kom frem til dette er det noe bra? Er den i det hele tatt bedre enn v1? Skal slenge inn litt lorem lipsum i morgen, men nå må jeg få meg litt etterlengtet søvn *Edit, Ny fisk Endret 30. august 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
huf Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Synst det ble litt tomt og fargeløst. Egentlig alt for tomt til at det er mulig å gi noen spesiell kritikk. Det har potensiale, men ser halvferdig ut slik det ligger nå. Ta å smekk inn noe lipsum før du legger deg du. Edit: 1700 innlegg. Endret 29. august 2004 av huf Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Slik, bildet oppdatert, med lipsum og mer ferdige buttons Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Ta å smekk inn noe lipsum... Sorry for å avspore tema, men er tydeligvis noe jeg ikke har fått med meg... Hva i grønne er lipsum? Hehe Hvor er det jeg finner dette mustet da? Endret 29. august 2004 av OShea22 Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Dummy tekst Bare les hva som står i fisken(det er ikke lipsum, men innledningen til lipsum) Endret 29. august 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Dummy tekst Så visst dette nå.. Where can I find it? Hjemmeside på gang her også skjønner du.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 (endret) ipsum.com Du kan gjerne gi kritikk til fisken du også Endret 29. august 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Takk for linken! Du vil ha kritikk ja, hehe... Kan vel prøve på noe vel, så kan du gi meg kritikk når jeg får lagt ut skissen av min webside.. Jeg synes kanskje at du burde hatt menyknappene litt mindre, og med mindre skrift... Virket for meg litt for stort i forhold til siden generelt. Ellers synes jeg du har et fint utgangspunkt Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Venstre kant av headeren er hakkete. Ser ganske fint ut da... Ellers ligner det veldig på det første designet ditt. Prøv å gjøre noe nytt. Du kan jo for eksempel prøve å plassere elementene på websiden helt anderledes. Synes egentlig ikke det er et nytt design hvis du bare bytter ut bildene. Vær kreativ, tenk nytt! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 ENORME knapper... er det nødvendig å ha de så store? Ellers er det jo ikke noe særlig nytt her, som Waldmeister så fint påpeker.. minner en del om ditt gamle... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Ja det ligner vel litt på det gamle, men så likte jeg layoutet til det gamle veldig godt også da, var bare litt misfornøyd med fargevalget, samt bildene Buttonsene kan vel egenltig gjøres mindre ja Venstre kant av headeren er hakkete Det prøvde jeg faktisk å fikse op før jeg postet det, men av en eller annen grunn så klikket bare bildet Endret 30. august 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Er det i hele tatt nødvendig å ha så forferdelig store knapper. Hvorfor ikke implentere det header eller bare plain tekst? Ellers er det rimelig standard. Kanskje gjøre den mer helhetlig, jeg får inntrykk av at den er så splittet opp som en sykkel du kjøper på postordre. Og man trenger ikke nødvendigvis å bruke Pixel font i stor størrelse Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg vil si at denne fisken er en hel del bedre enn v1. Likevel, - ALTFOR store knapper i menyen. - Litt vel drøye kontraster (svart på hvitt er sjelden veldig pent). - Hvor får dere de svarte bordene fra? Det er jo så usannsynlig grelt! - Overskrift i header hadde vært knall. - Støgg pixelfont i menyen. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Jeg vil si at denne fisken er en hel del bedre enn v1. Likevel, - ALTFOR store knapper i menyen. - Litt vel drøye kontraster (svart på hvitt er sjelden veldig pent). - Hvor får dere de svarte bordene fra? Det er jo så usannsynlig grelt! - Overskrift i header hadde vært knall. - Støgg pixelfont i menyen. - Droppet knappene i den nye versjonen - Det er da rødt på hvitt(iallefall det jeg prøvde på) - Har bare alltid brukt de(med untak av den nye versjonen) - Stresser med å finne en plass til overskrift - Den er også byttet ut --------------------------------------------------------------------- Ny versjon: Ny fisk Noen som hvet hvordan jeg kan få til det med at skriften følger bildet foressten? Endret 30. august 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Jeg burde kanskje ikke si noe men - Som en sa, det er hakkete til venstre på header - Det ble litt for standar, prøv noe litt eget - Knappene ble også litt svære EDIT: Nå sa egentlig jeg det samme som alle andre Endret 30. august 2004 av Stish Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Jeg burde kanskje ikke si noe men - Som en sa, det er hakkete til venstre på header - Det ble litt for standar, prøv noe litt eget - Knappene ble også litt svære EDIT: Nå sa egentlig jeg det samme som alle andre Gi gjerne kritikk til den nye versjonen i stedet Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Likte egentlig ikke den nye versjonen så mye bedre. Den ble for rød og glorete. Hvis du hadde fikset feilene i den originale v2 så hadde jeg heller valgt den! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Likte egentlig ikke den nye versjonen så mye bedre. Den ble for rød og glorete. Hvis du hadde fikset feilene i den originale v2 så hadde jeg heller valgt den! Men som mange sa(og jeg innså) så ble den litt for lik v1 Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg syntes den ble bedre nå.. Men på den bryce(regner med at det er bryce) effekten til høyre, den stoppet brått.. Prøv å få med hele resten av sirkelen hvis ikke den er for stor Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Plannen er jo at siden skal strekke seg over hele browser vinduet Men det er ingen problemer å få med hele 3d dingsen(ja den er laget i bryce) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå