Elessar_ Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hei, tenkte jeg skulle poste mitt forslag til pc. Se om dere har noen formening om hvorfor noe passer/ikke passer i oppsettet. Gidder ikke lime inn alle produktene, så skriver selv istedet. a643200+ msi nforce3 250gb neo twinmos ddr-3200 1024 dual pack sapphire 9800 pro 128mb seagate 200 gig s-ata lg cd-brenner combo aopen a600a kabbis samsung 173t 17" lcd dvi-kabel og tastatur Tror selv dette skal funke ganske bra, pcen skal primært brukes til en del skolearbeid og surfing, men også kjøre en del nye spill og vise filmer. Samlet pris ble vel en ca. 14000. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Du være sikker på den RAM? Kan i noen tilfeller være greit å gå for en noe dyrere RAM, spesielt hvis du har tenkt å overklokke, men du trenger ikke nødvendigvis klokke for at det skal være verdt det... Men TwinMos funker vel OK, det... Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hva med å bytte ut cd-brenneren med en dvd-brenner? Denne skal være god :-) Lenke til kommentar
guezz Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Netshop Skjermen har ikke dvi, noe som vil koste 1000 kr. ekstra og som er å foretrekke. Et meget bra oppsett IMO. Edit: Har selv dvi-versjonen som virker utmerket til raske fps-spill som UT2004. Dessuten har jeg Desktop MX som heller ikke er en hindring når jeg spiller, noe jeg ikke merker iallfall . Endret 29. august 2004 av guezz Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Ikke for å være pirkete... Men fin avatar du hadde der... Trodde noen hadde gått inn på kontoen min og mekka post... Endret 29. august 2004 av King_mephisto Lenke til kommentar
srbz Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Denne skal være god Har den selv, men gå heller for den som guezz satte opp, som er dobbelt så rask og koster en hundrings mer... Oppsettet til guezz var konge... gå for det du. TwinMos er helt greit... Tenker spesielt på skjermkortet som er myyye diggere enn det du har satt opp... Endret 29. august 2004 av surbz00r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå