TheMatrix Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Kort spørsmål, la oss is jeg bestiller denne: http://www.nextgentel.no/privat/produkter/shdsl/ vil jeg da ha full hastighet begge veier hele tiden, eller vil "upload" hastigheten gå ned om jeg laster ned sammtidig ? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Upload/download vil påvirkes av hverandre på samme måte som med ADSL, men i noe mindre grad da du har en mye raskere upload. Sjekk denne for mer info. Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg har sdsl - og i forhold til da jeg hadde adsl merker jeg ingenting. Har 1mbit, og jeg sender ut med 120kb/s mens jeg mottar med 120kb/s. ingen problemer! Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Samme her, har 2 mbit sdsl, kan sende i ca 240-250kb/s å mota i ca 240-250kb/s uten problemer. Endret 29. august 2004 av Dennis87 Lenke til kommentar
andesam Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Samme her, har 2 mbit sdsl, kan sende i ca 240-250kb/s å mota i ca 240-250kb/s uten problemer. ligger hastigheten stabilt på den hastighete ut og inn. altså i mer enn noen minutter. Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Takk, ble ihvertfall litt klokere. Trenger endel upload da jeg arbeider endel med grafikk (photoshop) og bilder fra hjemmekontoret. trist at feks. Nextgentels delta eller Echo har så svak upload. Lenke til kommentar
joebush Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Jeg synes ikke selv at upload hos NGT er så svak. Ting kommer jo ganske greit frem med 640k (har Delta). Det verste er jo at opplastingen prioriteres slik at nedlastingen lider noe vanvittig. Det blir til SDSL, dvs 640/640 Om man er heldig. Endret 30. august 2004 av joebush Lenke til kommentar
Asmod Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg har SHDSL Delta (får rundt 210KB/s) og jeg må bruke NetLimiter for å sikre at hastighetene holder seg rundt 200KB/s ved trafikk begge veier (uten NL så faller hastigheten til under 50% av total kapasitet enten ut eller inn), så sånt sett er det jo ikke så mye forskjell fra ADSL (bortsett fra en del større upstream, som er nevnt lenger opp av andre). Husk at det er andre som leverer SHDSL og Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 verste er jo at opplastingen prioriteres slik at nedlastingen lider noe vanvittig. Det er ikke fordi opplastingen har høyere prioritet, men pga måten TCP/IP-protokollen fungerer på, med bekreftelsespakker. Sjekk linken jeg posta lenger opp i tråden. Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hei, Har hat 2,3Mbit SDSL fra BlueCom i over 2 år. Eneste tidspunkt jeg merket at upload hadde innvirkning på downloadhastigheten, var da jeg hadde 8 svenskere [bBB] som suget fra mig samtidigt i DC++. Ellers er det sjeldent at det vil forekomme. Mvh Kimmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå