- mOtz^ - Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Hei. Imorgen skal jeg ha ansvar for et kor møte, hvor vi først skal øve, også ha det sosialt etterpå... Dirigenten spørte meg om jeg ville ta med noen morsomme leker da, bare det at jeg ikke har/kan noen ...så om dere har noen morsomme leker å anbefale så skriv de inn her... Takker.. Endret 29. august 2004 av biiig.no Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Sisten, (bom)gjemsel, flasketuten peker på.... ...la barnsligheten slippe seg løs Lenke til kommentar
Skabbfot Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Kan du amøbe leken? den er råskøy!! Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Kan du amøbe leken? den er råskøy!! Fortell Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Styrte-cola-leken, styrte-melk-leken, styrte-øl-leken (livlig )... Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Stiv-heks. Haien kommer. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Boksen går Var det inne eller ute dere skulle leke? Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Begynte jo å utvikle seg bra det her da ... både inne og ute... Gjerne om dere forteller litt mer om hva det er... Mariakjeksleken f.eks. er ganske ukjent for meg. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Kan du amøbe leken? den er råskøy!! Fortell Bare avskriv den... Den passer for barn på barnehavestadiet.. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Begynte jo å utvikle seg bra det her da ... både inne og ute... Gjerne om dere forteller litt mer om hva det er... Mariakjeksleken f.eks. er ganske ukjent for meg. Mariakjkes leken er noe som for de fleste er reltaivt uaktuelt å gjøre, men likevell... Den går utpå at en jeng gutter drøsser mariakjeks utover gulvet stiler seg i ring litt unna haugen, deretter runker de og prøver å treffe haugen! Den/de som ikke treffer må spise opp kjeksen etterpå Endret 30. august 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Kan jeg være med på kormøtet hvis vi skal leke marakjeksleken?Litt uanmelt eller.Pm meg Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Kan jeg være med på kormøtet hvis vi skal leke marakjeksleken?Litt uanmelt eller.Pm meg Jeg tvinger meg selv til å tro at du ikke mente den der Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg mente det ikke nei.Hvis du tok den seriøst burdte du gå til psykiater for litt skrudd blider av ukjente mennesker i hodet.Trenger ikke å pm eller noe. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg mente det ikke nei.Hvis du tok den seriøst burdte du gå til psykiater for litt skrudd blider av ukjente mennesker i hodet.Trenger ikke å pm eller noe. Kan jeg sende deg en PM for å minne deg på ditt vakre sinn? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Helt greit for meg men jeg tar kansje ikke å svarer da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå