Føss Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 jeg skal ha radiator til dette kabinettet, og har ikke lyst til å lage noen nye hull noe sted!! er dette mulig? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Ettersom du ikke vil skjære i kabinettet kan du enten kjøpe to sånne, og montere bak ved 80mm-viftehullene. Du kan også kjøpe èn vanlig 120mm-radiator og denne. Monteres samme plass som ovenfor. Ellers så kan du jo ha radiatoren eksternt. Endret 29. august 2004 av Zaeira Lenke til kommentar
Føss Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 hvis jeg skal ha 2 av de 80mm radiatorene, må jeg ta en slange mellom de da? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Ettersom du ikke vil skjære i kabinettet kan du enten kjøpe to sånne, Den fås også i dobbel versjon (Micro II), vet ikke hvem som selger den. hvis jeg skal ha 2 av de 80mm radiatorene, må jeg ta en slange mellom de da? Jepp. Endret 29. august 2004 av Rikky Lenke til kommentar
Føss Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 greit da tror jeg jeg vet hva jeg skal gjøre!! takk for hjelpen Lenke til kommentar
am3k Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Er det ikke Netconnection som selger Black Ice Micro2? NB! Sidene til netconnection fungerer _ikke_ i Opera For mer infor om radiatoren se her Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg har den dual radiatoren, og monterte den i en Lian Li Pc 6-et eller annet. Måtte bare utvide noen hull i radiatoren. Utover det gikk den rett på de orignale viftene i front, ferdig med filter og alt. Sånn sett helt genialt, men ytelsen er det så som så med. Blir selvfølgelig bedre med kraftige vifter, men det er vel kanskje ikke så populært. Jeg kommer nok til å bytte den ut ganske snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå