EspenDL Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 metrolan LOTD Hva sier dere? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Definitivt. Synd å se. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg spør meg gang på gang hva vitsen med å rippe sider er... Ikke kan man skryte av siden med god samvittighet, ikke har man noe unikt, man gjør noe ulovlig osv osv. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Solid rip-off, det der ja. Dårlig gjennomført var den også. Send en skikkelig forbanna-mail til han. :----D Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hvilken kom først? Eller omfurmulert, hvilken lagde du? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Total ripoff Er det du (trådstarter) som står bak metrolan eller? I så fall; send en mail til "de førdømtes legion" ellerhvadenåkallerseg og snakk om "international copyright laws". Det pleier å funke Endret 29. august 2004 av Loomy Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Nei det er ikke jeg som står bak metrolan. Det er warpcrew som også arrangerer Stavangers største LAN-Party nemlig warpzone. Har sagt ifra til dem nå. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Blir deprimert av sånt. Endret 29. august 2004 av Mikka Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hm. For meg ser det der ut som en sånn webside-"pakke", hvor noen har laget layouten og grafikken, og folk kan så downloade denne og modifisere knapper og grafikken selv. Jeg kan heller ikke skjønner hvordan dere kan si at det er en dårlig rip. Om den "pakke"-teorien min ikke stemmer, så er grafikken svært godt redigert. Den grønne "emperor guarden" i hjørnet skal faktisk litt til for å fjerne helt, og det samme gjelder aurebesh-skriften i headeren på toppen. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Da er saken en helt annen, dersom psilocybe's teori skulle stemme. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hmmm, jeg syns ikke den var så gal jeg Hva er rip off ? Så mange ble SÅ skuffet, hvorfor ? Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Det er en rip det har jeg fått bekreftet. Jeg lurte nemlig litt på det selv helt i begynnelsen, men hvis dere ser nøye på begge headerne så ser dere fort hva de egentlig har gjort. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Åja ! Nå skjønner jeg hva det er snakk om Hehe Det der var jo kjempe teit ! Mer er det vel ikke å si Endret 30. august 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Ah, det var de tyske som hadde rippet metrolan-siden, ikke omvendt. Da stiller jo ting seg helt annerledes.. ser armen hun hun ene berten på header-bildet. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Vil uansett tru dette er en template e.l som MetroLan har modifisert, dette fordi alle elemnter foruten bakgrunn er sinnsykt dårlig laget... Se tekst kontra bakgrunn, logo etc , det kan ikkje være samme designer bak alt; det er stor kvalitetsforskjell på arbeidet. Legion of Damned var faktisk bedre.. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Skulle trodd det var en template ja.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hadde jeg begynt å sutre like mye som dere hver gang Hollywood ga ut en remake... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hva er det å oppnå med ripping? Opplevelsen av å bli tatt? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hadde jeg begynt å sutre like mye som dere hver gang Hollywood ga ut en remake... Om jeg ikke tar helt feil, gir man ikke bare ut en film sånn uten videre, dvs. at kopirettigheter og alt er ordnet og undertegnet. Dette er derimot mye lettere på nettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå