Betroz Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Postet i tråden Timedemo i Doom3 også. Hvis dere vil kjøre en tortur test i Doom3 gjør da følgende. Last autosaven fra "Sentral Server Banks". Sett på goodmode med "god" i konsollen. Gå rundt en stund og få ALLE monsterene (ikke drep noen) til å samle seg rundt deg. Start å skyt på de og gå rundt omkring. Se på fps'n som FRAPS viser. Med min P4 Northwood 2.8 @ 3.5 Ghz og 6800 Ultra @ 450/1200 så var jeg helt nede i 14 fps en gang!!! Edit : 1600x1200 High Quality, ingen AA og ikke VSYNC. Endret 29. august 2004 av Betroz Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Ingen andre som har testet dette? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Hvis du allerede har postet i en post, hva med å la det ligge der. Det er jo trossalt den posten, de doom3 benchmark intresserte (som pleier å oppsøke skjermkort kategorien) oppsøker. Denne posten burde vel ligge under overklokking --> benchmarks, ? Jeg kan legge til at det er langtifra noe sammenlignet med kommende 3dmark, om DETTE stemmer (sjekk ut fpsèn, på game test 2, som vises på siste bilde) edit_ for ikke å flame_ teite folk "begår" teite handlinger, teite folk har vi nok av. Endret 30. august 2004 av genesis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 om DETTE stemmer .. kommende 3dmark Ville vært litt teit om han hadde laga det selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå