Gå til innhold

Linkin Park v.s Slipknot

figure_02

Slipknot eller LP?  

72 stemmer

1. 1. Slipknot eller LP?

• Slipknot
      33
    • Linkin Park
      16
    • Ingen av de to.
      23

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes de er et alt for typisk rockeband som synger om alt for typiske ting (som f. eks. kjærlighet).

Si meg en rein såkalt "kjærlighets-sang" Linkin Park har :hrm: ?

hmm.... alle sangen?

Spørst hvordan man tolker dem...

Men de fleste handler om typiske tenårings problmer(heartrbreak, frustrasjoner)

Veldig mange av sange er sånn "ååhhh så eg er frustrert over dama/x'n/vennen/whatever...

Forøvrig: så er Slipknot defintetvit best...

Men skal inrømme at eg kan like Linkin Park, ihvertfall remix albumet deres :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

:wallbash:

Hva er poenget med en slik thread med mindre man har en poll som viser hvem som er "best".

Jeg liker ikke LP. De blir kjedelig og vokalen er latterlig.

Slipknot er utrolig bra imo. Førsteskiva og "slipknot"-skiva er bare helt genial.

Iowa var ganske så bra, og den siste er..vel..forrandringer..og jeg er en som ikke liker helt forrandringer, dog det er en meget bra plate det er ikke det.

Lenke til kommentar

LP har ingen likhetstrekk med andre metal-kategorier, men så lenge de sier selv at det er nu-metal, får vi godta det. Jeg likte dem før, mens synes det er litt tamt.

Slipknot har mye bråk, men noen virkelig flotte låter. Det er musikk jeg kan høre litt på, men ikke samme sang 50 ganger etter hverandre.

Slipknot vant min stemme.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Slipknot all the way. LP er for meg, som det har blitt nevnt flere ganger i denne traaden, Backstreet Boys med gitarer. Har sett dem live og ble lite imponert. Daarlig timing, vokalen bomma... Ikke bra nok, rett og slett. Kanskje de burde mime litt oftere...

Joey Jordison (trommisen i Slipknot) skal foroevrig spille for Satyricon paa USA turne'en deres. Kan spille den gutten!

Lenke til kommentar
Slipknot all the way. LP er for meg, som det har blitt nevnt flere ganger i denne traaden, Backstreet Boys med gitarer. Har sett dem live og ble lite imponert. Daarlig timing, vokalen bomma... Ikke bra nok, rett og slett. Kanskje de burde mime litt oftere...

Joey Jordison (trommisen i Slipknot) skal foroevrig spille for Satyricon paa USA turne'en deres. Kan spille den gutten!

Hmm.. switcha innom Svisj her om dagen. Ei gruppe som het Busted tror jeg.. OMFG det var virkelig Backstreet Boys med gitarer. LP blir kølsvart dødsmetal av verste merke i forhold.

Lenke til kommentar

Er det sikkert/bekreftet? Det var synd for Frost, han sleit jo med visum til USA for en eller annen voldsdom eller no. Joey er jo rå, men han stiller nok ikke i samme klasse som Frost. En ting er black metal og nu/hard metal, men Frost og Satyr har jo sin egen lille sjarm da..

Lenke til kommentar
Er det sikkert/bekreftet? Det var synd for Frost, han sleit jo med visum til USA for en eller annen voldsdom eller no. Joey er jo rå, men han stiller nok ikke i samme klasse som Frost. En ting er black metal og nu/hard metal, men Frost og Satyr har jo sin egen lille sjarm da..

Satyr vil ikke prøve å skaffe nytt visum til Frost nå i førsteomgang... Så det blir gjestetrommiser på neste USA-turnéen. I alle fall deg jeg har lest.

Lenke til kommentar

Herregud Linkin Park er jo samme konsept som ALLE andre band!

Det er jo bare et band som har blitt snekret sammen av et plateselskap for å

spille låter de IKKE har laget selv! Like gæærent som Backstreet Boys ja!

Slipknot er jo dritkult! Linkin Park ikke kult!

Melodilinjene til Linkin Park treffer meg midt i ryggmarken! Jeg får lyst til å spy hver gang jeg hører den "in the end" låta som en skrev her tidligere!

Herregud for noe møl! Ikke bare det, alle låtene deres er omtrent HELT lik!?

Hva er det da? Akkurat samme oppskrift på alle låter og ingen som skiller seg ut!

Linkin Park tror jeg faktisk er verre enn NickleBack!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...