Gå til innhold

Linkin Park v.s Slipknot


figure_02

Slipknot eller LP?  

72 stemmer

  1. 1. Slipknot eller LP?

    • Slipknot
      33
    • Linkin Park
      16
    • Ingen av de to.
      23


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slipknot sin andre skive (den som heter slipknot) er den beste. Syns jeg. Den er god :D Håper de spiller masse fra den på konserten.

Når det gjelder Linkin Park så er der rånerenes svar på "på kanten musikk fordi det er så hardt". Iallefall det intrykket jeg sitter igjen med.

Blir sjøsjuk hver gang en jævla 18 åring som akkurat har fått lappen råner opp og ned storgata i pappas merchedes og hører på linkin park. Tøffel ass...

 

(måtte bare få ut litt frustrasjon. Takk for denne tråden ;) )

Enig i den ja :):thumbup:

Lenke til kommentar

Definetivt Slipknot. Deres siste album er et mesterverk! :w00t:

 

Klart Slipknot. Jeg liker ikke Linkin Park. Jeg synes de er et alt for typisk rockeband som synger om alt for typiske ting (som f. eks. kjærlighet). Slipknot har trykk, fart, bra rytme, bra vokal og gode tekster. Linkin Park har ikke trykk, ikke fart, men rytme har vel de (som de fleste band). Jeg synes vokalen deres er ganske boyband-aktig.

 

Edit: Omformuleringer.

Chester er det eneste som kan noe i det bandet vil eg si. Liker skrikingen hans... :p

Slipknot har flere sanger om kjærlighet, men i motsetning til Linkin Park så har de mange sanger som handler om andre ting og. Men hva de synger om er faktisk litt det samme..... NEGATIVE følelser... Men sånn er veeldig veldig mye av metallen.

Eg kan tildels like LP, det varierer, men i det siste så har eg mistet mer og mer respekten for de....

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Slipknot sin andre skive (den som heter slipknot) er den beste. Syns jeg. Den er god :D Håper de spiller masse fra den på konserten.

Skiva du refererer til var vel deres første? Det andre albummet heter "Iowa". (Og jeg mener det er best)

 

Så: Jeg foretrekker SlipKnot. Gidder ikke å snakke om LP. Tror HalTan oprettet en tråd for de, tilogmed. "La oss disse LP" eller noe lignende.

Lenke til kommentar
Slipknot sin andre skive (den som heter slipknot) er den beste. Syns jeg. Den er god :D  Håper de spiller masse fra den på konserten.

Skiva du refererer til var vel deres første? Det andre albummet heter "Iowa". (Og jeg mener det er best)

Slipknot sin første cd heter Mate Feed Kill Repeat.

Ble utgitt i få eksemplarer.

(jeg har den, skryte skryte :tease: , men den er ikke noe bra syns jeg)

 

Edit: skreiv feil såklart! heter sist jeg sjekket har, ikke ahr...

Endret av Post_Mortem
Lenke til kommentar
mens LP har bare MYE bedre vokal, og musikken er tøffere!

Unødvendlige argumenter. personlig syntes jeg nå slipknot er veldig mange hakk bedre en linkin park. Virker som om lp gitaristen(e?) nesten ikke kan spille gitar.

 

Liker slipknot fordi: jeg var på konserten på quarten, de er ikke som alle andre band. de han en bra trommis(er).

Lenke til kommentar

Skiva du refererer til var vel deres første? Det andre albummet heter "Iowa". (Og jeg mener det er best)

Slipknot sin første cd heter Mate Feed Kill Repeat.

Ble utgitt i få eksemplarer.

(jeg har den, skryte skryte :tease: , men den er ikke noe bra syns jeg)

 

Edit: skreiv feil såklart! heter sist jeg sjekket har, ikke ahr...

Du har selvfølgelig rett. Tar den på min kappe. ;)

Lenke til kommentar
Slipknot sin andre skive (den som heter slipknot) er den beste. Syns jeg. Den er god :D  Håper de spiller masse fra den på konserten.

Skiva du refererer til var vel deres første? Det andre albummet heter "Iowa". (Og jeg mener det er best)

Slipknot sin første cd heter Mate Feed Kill Repeat.

Ble utgitt i få eksemplarer.

(jeg har den, skryte skryte :tease: , men den er ikke noe bra syns jeg)

 

Edit: skreiv feil såklart! heter sist jeg sjekket har, ikke ahr...

50 000 eksemplarer ja, tror de lagde alle eksemplarene selv.. :)

Lenke til kommentar
mens LP har bare MYE bedre vokal, og musikken er tøffere!

Unødvendlige argumenter. personlig syntes jeg nå slipknot er veldig mange hakk bedre en linkin park. Virker som om lp gitaristen(e?) nesten ikke kan spille gitar.

 

Liker slipknot fordi: jeg var på konserten på quarten, de er ikke som alle andre band. de han en bra trommis(er).

De har faktisk bare 1 trommis, nemlig Joey Jordison, de andre kalles perkusjonister (perkusjon - slagverk), Joey jordison har faktisk spillt for Metallica en gang på en konsert som jeg ikke husker, men metallica sin trommis ble syk eller noe.(hah! der fikk nok dere metallica fans som sier at slipknot suger :p(måtte bare))

 

Perkusjonisten er #6 Clown (han med klovnemasken) og #3 Chris (han med den lange nasen)

 

edit: Joey Jordison #1 ;)

Endret av Equerm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...