Gå til innhold

Linkin Park v.s Slipknot


figure_02

Slipknot eller LP?  

72 stemmer

  1. 1. Slipknot eller LP?

    • Slipknot
      33
    • Linkin Park
      16
    • Ingen av de to.
      23


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klart Slipknot. Jeg liker ikke Linkin Park. Jeg synes de er et alt for typisk rockeband som synger om alt for typiske ting (som f. eks. kjærlighet). Slipknot har trykk, fart, bra rytme, bra vokal og gode tekster. Linkin Park har ikke trykk, ikke fart, men rytme har vel de (som de fleste band). Jeg synes vokalen deres er ganske boyband-aktig.

 

Edit: Omformuleringer.

Endret av eught
Lenke til kommentar
Slipknots nye album eier alt av Linkin Park ned i støvlene.

Tror jeg er blant de få som liker best den gamle slipknot musikken, sanger som Left Behind, Everything Ends, Wait And Bleed og My Plague her mye mer futt enn alle de som er på Vol. 3, Så det er selfølgelig en fordel om man bare skal klikke helt slik som slipknot ofte gjør på konserter, egentli synst jeg musikkvideoen til Dualty hadde passet mye bedre til en av de eldre sangene siden du kan klikke mye mer til de enn til Dualty.. :)

Lenke til kommentar

Slipknot sin andre skive (den som heter slipknot) er den beste. Syns jeg. Den er god :D Håper de spiller masse fra den på konserten.

Når det gjelder Linkin Park så er der rånerenes svar på "på kanten musikk fordi det er så hardt". Iallefall det intrykket jeg sitter igjen med.

Blir sjøsjuk hver gang en jævla 18 åring som akkurat har fått lappen råner opp og ned storgata i pappas merchedes og hører på linkin park. Tøffel ass...

 

(måtte bare få ut litt frustrasjon. Takk for denne tråden ;) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...