Bear^ Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Har hørt 2 rykter, det ene at Mafia 2 er under konstruksjon, det andre at en intern krangel i Illusion Softworks gjør at det ikke ser ut som der kommer noe Mafia 2. Hjelp meg, kjem det et Mafia 2 eller ikke Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Har ikke hørt et pip fra noen... Pluss at eg tror ikke på noen rykter før eg får lese det fra den ofisielle siden. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 En person på forumet her posten for litt siden en link hvor de bekrefter at det blir å komme ett Mafia 2. Spillet er langt unna, og kort på vei. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 ja håper på det jeg og, Fantastisk bra "story" i det spillet Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Siden Mafia solgte så bra, ville det være tullete og ikke komme med en oppfølger. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Jeg vet ikke. Vet bare 1 ting, hovedpersonen døde jo i Mafia så det må i det minste bli total ny story. Håper det kommer, det er et spill som slår GTA serien sønder å sammen :!: Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Håper også de skjønner at multiplayer (multiplayer campaign seff) i et slikt spill er særdeles ettertraktet, og vil føre til umiddelbar suksess. *håpe* Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 mafia var jo konge.. Har hørt noe om at det kommer en oppfølger ja.. Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Vet bare 1 ting, hovedpersonen døde jo i Mafia spoiler er ikke ferdig med det ennå Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg vet ikke. Vet bare 1 ting, hovedpersonen døde jo i Mafia så det må i det minste bli total ny story. Håper det kommer, det er et spill som slår GTA serien sønder å sammen :!: Hva med å spille som sønnen til avdøde? Kansje et langvarig hevntokt for a rydde bort alle som hadde noe med pappa å gjøre... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 OO.. Håper det kommer. Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg vet ikke. Vet bare 1 ting, hovedpersonen døde jo i Mafia så det må i det minste bli total ny story. Håper det kommer, det er et spill som slår GTA serien sønder å sammen :!: Hva med å spille som sønnen til avdøde? Kansje et langvarig hevntokt for a rydde bort alle som hadde noe med pappa å gjøre... Jeg tror dem ikke kjører den storyen du.. De er nok litt mere oppfinnsome enn det. tror jeg da.. men fy faen hvis det blir like bra som 1'eren så gleder jeg meg.. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Var jo meningen at Mafia skulle komme med MP funksjon, men så fikk de problemer, og i steden for å utsette lanseringen, ga de ut spillet, men lovet at det var en MP patch på vei. Det finnes mange klaner for Mafia som ble etablert i forhold til dette, men da de startet med Mafia 2 gikk denne MP patchen til Mafia i glemmeboka, og det skulle heller kommer full støtte for MP i Mafia 2. Nå leste jeg på et forum (husker ikke hvor lengre, Googla bare litt) og der kom det frem at en internkrangel hadde satt Mafia 2 i fare. Og til Kakk, er vel egentlig ingen "suprise" den spoilern. Du vet da godt at ingen sender Don Salieri i fengsel og dør av "naturlige" årsaker Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Håper virkelig at det kommer. 1ern var jo konge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå