AlekXP Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hei dere som leser innlegget mitt her.. Jeg lurte egentlig bare på om det er noen her inne som vil være kjekke og snille og hjelpe meg med ting til en kanal mIRC. Kanalen er sånn Quiz da, men så har jeg veldi få spørsmål. Det som skjer da er jo att samme spørsmål kommer om og om og om igjen. OM dere vil være litt kjekke og lage spørmål for meg, så hadde det vært kjempedigg! Om det er noen kjekke folk her som vil hjelpe til... Så skriv spørsmåla slik som dette "svar*spørsmål" Altså... Hva heter hovedstaden i Norge*Oslo Kjekt om dere hjelper Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hvorfor kan ikke Lise-Lotte hoste*Fordi Lise-Lotte er død Hva kalles toaletthus på tysk*Dashaus Hva skjer når du tenner på en fyrstikk*den brenner. Frem og tilbake er like langt, hvor langt er det dit?*Spørs hvor du skal Ikke det at det er vits da. Tar 2sec også er det noen som har lagt spm. inn i autoanswer. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hvem svarer først på dette spørsmålet*meg/jeg Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hva er denne quizen?*Patetisk Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Istedet for å lage enda flere kanaler, kan dere heller gå inn på #kagome eller #quizno - er vel de to største.. av akkurat den typen. Lenke til kommentar
AlekXP Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 Meininga er ikke å være den største. Det er bare for å ha ein plass som venner og sånn kan være på når di kjeder seg, eller for å chatte sammen mens di svare og sånn.. Det har vært vellykka me quiz, men mangler flere spørsmål.. Det er ingen av vennene mine som orker å ødelegge å legge det inn i autoanswer uansett... men takk til dere som kom med spørsmål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå